سلطانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"چراغ‌های ناتمام" برای اکران عمومی تغییری نخواهد داشت

کدخبر: 2086019

کارگردان "چراغ‌های ناتمام" گفت: قرار نیست برای اکران عمومی این فیلم، تغییری را در آن اعمال کنیم، چرا که حدود ۴ ماه زمان صرف مونتاژ و تدوین آن شده است.

مصطفی سلطانی، کارگردان فیلم «چراغ های ناتمام» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: برای اکران عمومی فیلمم قرار نیست هیچگونه تغییری در آن اعمال کنم و احساس نمی کنم که نیاز به چنین کاری باشد.

وی ادامه داد: حدود 4 ماه زمان برای تدوین و مونتاژ این کار صرف کردم و در حقیقت مونتاژ را بسیار دقیق انجام دادم و به همین دلیل است که می گویم احساسی به اعمال تغییر نیست.

کارگردان «چراغ های ناتمام» خاطر نشان کرد: هنوز زود است که درباره شانس سیمرغ گرفتن این فیلم، صحبت کنم و تا فیلم های دیگر را نبینم، نمی توانم اظهارنظر کنم، با این حال همین که فیلمم در بخش سودای سیمرغ شرکت کرد، برایم بهترین اتفاق محسوب می شود.

گفتنی است، «چراغ‌های ناتمام» درباره نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.

مجید صالحی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی و داریوش ارجمند از جمله بازیگران این فیلم محسوب می شوند.

ارسال نظر: