به گزارش «نسیم»، مجیدمیرفخرایی در بخشهای دیگری از گفتگوی خود با ستاد خبری جشنواره افزود: - مد و لباس وجه مشترک همه جشنواره هاست و تبلیغات موثربرای لباس ملی در سایر جشنواره ها موجب آشنایی جوانان با این تولیدات می شود و اگر برای حوزه طراحی لباس تبلیغات همه جانبه در نظر گرفته شود در مدت زمان کوتاه جایگاه خود را پیدا میکند. - وظیفه طراحان تولید لباسهای زیبا و الهام گرفته از طرحهای سنتی است به نحوی که در جامعه امروز کاربرد داشته باشد و با ارائه مدها و الگوهای مناسب کج سلیقگی در جامعه را اصلاح کند. - مد و لباس وجه مشترک همه جشنواره هاست و تبلیغات موثربرای لباس ملی در سایر جشنواره ها موجب آشنایی جوانان با این تولیدات می شود و اگر برای حوزه طراحی لباس تبلیغات همه جانبه در نظر گرفته شود در مدت زمان کوتاه جایگاه خود را پیدا میکند. - نهادینه شدن رشته تخصصی طراحی لباس در جامعه نیازمند برنامه ای بلند مدت و سرمایه گذاری در این بخش و هم چنین استفاده از تجربیات هنرمندان این رشته است.