آیت‌الله علم‌الهدی: مواظب باشید اصلاحات "رستاخیز" بر ارزش هنری فیلم خدشه نزند

کدخبر: 890528

امام جمعه مشهد در دیدار رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر نقش فیلم‌های مهم دینی تولید شده در ایران، اظهار داشت: جامعه جهانی در انتظار تولیدات جدید در این عرصه است

به گزارش «نسیم»، آیت الله علم الهدی در دیدار حجت‌الله ایوبی پس از استماع گزارش های رئیس سازمان سینمایی ضمن تقدیر از تلاش های صورت پذیرفته؛ به ویژه برگزاری با شکوه سی دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به سینمای دینی تاکید و سختی ها و مخاطرات سینمای دینی را برشمرد.

آیت الله علم الهدی باتاکید برنقش فیلم های مهم دینی تولید شده در ایران اظهار داشت: جامعه جهانی در انتظار تولیدات جدید در این عرصه است.

ایشان همچنین از آخرین وضعیت فیلم "رستاخیز" سئوال کردند که گزارشی از اصلاحات انجام شده توسط دست اندرکاران فیلم ارائه شد.

آیت الله علم الهدی ضمن باابراز خرسندی از اعمال نظرات علما و مراجع توسط کارگردان فیلم- احمد رضا درویش یادآوری کرد که در عین حال باید تلاش کرد اصلاحات به گونه ای انجام شود که ارزش های هنری فیلم خدشه نبیند؛ چرا که این فیلم مهمترین اثر عاشورایی ایران است و باید از جاذبه های هنری کافی برخوردار باشد.

در پایان ایوبی درخواست کرد؛ در فرصتی مناسب دیدار جمعی از سینماگران با حضرت آیت الله علم الهدی صورت پذیرد که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

ارسال نظر: