وزیر دادگستری از عوامل "شیار ۱۴۳" تقدیر كرد

کدخبر: 892115

پورمحمدی: "شیار ۱۴۳" فیلم گذشت و پایداری است؛ این اثر عوامل و نقش آفرینان موفقی دارد و از جهات بسیاری هم به من مربوط می‌شود/ آنچه در تاریخ می‌ماند ملتی است که بر اصول صحیح خود پای فشرده و تاریخ را به نفع خود رقم بزند

به گزارش «نسیم»، مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی "شیار143" شب گذشته با حضور مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری طی مراسمی برگزار شد.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز گفت: امروزه ایران در مواجهه با دشمنان داخلی و خارجی بسیاری است. اساسا تاریخ را همین دشمنی ها و دوستی ها رقم زده و می زند. در غیر این صورت تاریخ اهمیت و معنای خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: آنچه در تاریخ باقی مانده و می ماند ملتی است که با حفظ ارزش های والای خود، تعقل، تفکر و اراده محکم بر اصول صحیح خود پای فشرده و تاریخ را به نفع خود رقم بزند.

وی همچنین فرازهایی از دعای شعبانیه را همراه با تفسیر معنای آن قرائت کرده و درباره فیلم «شیار 143» بیان کرد: «شیار 143» فیلم گذشت و پایداری است. من چند باری می خواستم این فیلم را ببینم اما متاسفانه فرصت نشد. این بار دوستان زحمت کشیدند و زمان اکران آن در این مراسم را با وقت من تنظیم کردند. اما باز هم توفیق تماشای آن را ندارم. چرا که باید در نشستی درباره مبارزه با مفاسد شرکت کنم.

وزیر دادگستری ادامه داد: این اثر سینمایی عوامل تولید و نقش آفرینان موفقی دارد. در جشنواره فجر اخیر مورد استقبال مردم قرار گرفت و جوایز متعددی را هم از آن خود کرد. گذشته از آن به شهر ما یعنی رفسنجان هم برمی گردد و اتفاقا تصویربرداری آن هم در روستایی است که بستگانمان در آن زندگی می کنند و یکی از عوامل تولید آن هم رابطه خویشاوندی با ما دارد. بنابراین این فیلم از جهات بسیاری به من مربوط می شود.

در پایان این مراسم از سوی وزیر دادگستری از 4 تن از جانبازان همکار در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی که از اعضای خانواده های شهدا هم بودند به همراه بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» تقدیر کرد.

این فیلم در انتهای برنامه نیز برای حاضرین روی پرده رفت.

ارسال نظر: