حسام‌الدین سراج: فعلا تصمیمی برای اجرای کنسرت ندارم

کدخبر: 892343

این خواننده به «نسیم» گفت: زمان زیادی از آماده شدن آلبوم "مسیحا" می‌گذرد و منتظر اقدام حوزه هنری برای انتشارش هستم

حسام الدین سراج، خواننده موسیقی اصیل ایرانی در گفتگو با «نسیم» گفت: آلبوم موسیقی "مسیحا" از ابتدا قرار بوده سال گذشته روانه بازار موسیقی کشور شود که این مسئله تا به امروز محقق نشده است.

وی گفت: شخصا تصمیم گرفتم دیگر زمانی برای انتشار این البوم به رانه ها اعلام نکنم زیرا قبلا از طریق همین رسانه(خبرگزاری نسیم) اعلام کردم که این آلبوم پس از ماه‌های محرم و صفر منتشر می‌شود که این امر محقق نشد و پس از آن گفتیم اوایل امسال منتشر خواهد شد که باز هم این اتفاق نیفتد و بنده تصمیم گرفتم در خصوص زمان انتشار آن اظهار نظری نکنم.

سراج در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا گفته شده، حوزه هنری مسئولیت انتشار آلبم "مسیحا" را عهده دار است و من هم مانند مخاطبان در انتظار انتشار آلبومی هستم که مدت زیادی از آماده شدن آن می‌گذرد.

گفتنی است، آلبوم "مسیحا" اثری به آهنگسازی و تنظیم بهرام خانی است که به جز یک قطعه با عنوان "مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید" مابقی آهنگسازی آلبموم را خود سراج انجام داده است، قطعات این مجموعه، در فضایی از موسیقی سنتی، با ارکستر زهی و مجموعه‌ای از سازهای ایرانی اجرا و ضبط شده و اشعار به کار رفته در آن از سروده های حافظ،، قیصر امین‌پور و آیت الله غروی است.

ارسال نظر: