امیرسلیمانی: فعلا تصویر را رها کرده‌ام؛ هم و غمم شده نمایش "دورهمی زنان شکسپیر"

کدخبر: 905252

این بازیگر به خبرنگار «نسیم»، گفت: در سال‌های اخیر هم بارها پیشنهاد تئاتری داشتم اما چون درگیر تصویر بودم نتوانستم آنها را قبول کنم/ پیشنهاد تئاتر بهاره رهنما نظرم را جلب کرد

کمند امیرسلیمانی بازیگر زن تلویزیون که اخیرا در "شوخی کردم" مهران مدیری حضور داشت به خبرنگار «نسیم»، گفت: به هر حال این کار بازگشتی بود به کارهای آیتمی سالهای قبل که البته سعی شده بود وجه آسیب شناسانه اتفاقات روزگار معاصر دستمایه نگارش متنها قرار گیرد. مدیری کارگردانی است که خیلی خوب خلق کمدی موقعیت را می شناسد و این به بازیگر در ایفای درست نقش کمک می کند. فکر می کنم مخاطبان هم از کار راضی بودند.

امیرسلیمانی درباره تازه ترین کارهای پیش رویش افزود: فعلا همه هم و غم ام را بر روی تمرینات تئاتری گذاشته ام که بناست با بهاره رهنما کار کنیم. کاری کاملا زنانه به نام "دورهمی زنان شکسپیر". در این نمایش نقش "دزدمونا" را بازی خواهم کرد.

این بازیگر درباره حضورش در تئاتر نیز گفت: به عنوان کسی که کار بازیگری را از تئاتر شروع کرده همواره دغدغه بازگشت به این مدیوم برایم وجود داشت.

امیرسلیمانی افزود: در سالهای اخیر هم بارها پیشنهاد تئاتری داشتم اما چون درگیر تصویر بودم نتوانستم آنها را قبول کنم. با این حال پیشنهاد رهنما هم به لحاظ متن و هم به واسطه شناختی که از کارهای قبلی اش دارم توانست نظرم را جلب کند.

گفتنی است؛ نمایش "دورهمی زنان شکسپیر" به كارگردانی بهاره رهنما و همچنین بازی او و مهناز افشار، سحر دولتشاهی، بهنوش بختیاری، نسیم ادبی و كمند امیر سلیمانی از 11 مرداد در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید.

ارسال نظر: