قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد: هنر رژیم جعلی صهیونیستی کشتن کودکان است

کدخبر: 909805

حجت‌الاسلام حسنی به «نسیم» گفت: صهیونیست‌ها مدرن‌ترین تجهیزات را از انگلیس و آمریکا می‌گیرند تا کودکان را بکشند

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی به «نسیم» گفت: تدبیر، تفکر و افق بلند اندیشه امام راحل، اینگونه انفجار نور را به دنبال داشت و امروز به عنوان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس به همه ما یاد دادند که امروز روز خاص و روزی جهانی است.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به اینکه سرانجام عبادت‌های شب قدر، در آخرین جمعه ماه رمضان با خروشی اینگونه دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: غیرت مردم ایران و مردم مازندران که در این هوای گرم با خروش غیرتمندانه اینچنین صدا را به همه جهان می‌رسانند، ستودنی است.

حسنی با بیان اینکه روزی ما نشسته بودیم و جانبازان ما ایستاده بودند و امروز ما ایستاده‌ایم و جانبازان ما بر ویلچرهای خود نشسته‌اند، افزود: ایستادند تا انقلاب ما روی پا بایستد و مقام معظم رهبری فرمودند وقتی به دیدار خانواده شهدا و جانبازان می‌رویم سلام من را به این عزیزان برسانید.

وی با اشاره به اینکه در 29 نوامبر سال 1947 مجمع عمومی سازمان ملل متحد به اصطلاح برای از بین بردن مناقشات تصمیم گرفت تا منطقه فلسطین‌نشین را به دو بخش تقسیم کند، متذکر شد: این منطقه را به دو منطقه عرب‌نشین و یهودی‌نشین تقسیم کردند و یهودیان از این تقسیم اظهار رضایت و عرب‌نشینان اظهار نارضایتی می‌کنند. در 14 می 1948، ساعاتی قبل از اینکه انگلیس سایه استعمار خود را از منطقه بردارد، رژیم غاصب اسرائیل را طی منشوری در سازمان ملل مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: اختلاف کشورهای عربی در یک سو و اتحاد استکبار در سوی دیگر باعث شد تا این فرزند نامشروع در حساس‌ترین منطقه استراتژیک جهان، به وجود بیاید.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با اشاره به اینکه این نقطه وصل به سه قاره بوده و اندوخته‌های سنگین سرمایه‌ها در این منطقه است، اظهار داشت: چشم طمع استکبار، این‌گونه این مسئله را طراحی کرد که یهودیان را از سراسر دنیا کوچ دهند و در این منطقه اسکان دهند.

وی بابیان اینکه تعداد ساکنان بومی اسرائیل بسیار کم است و هیچ عرق ناسیونالیستی هم ندارند، افزود: قرارداد ننگین کمپ دیوید منعقد شد و آن روز جمال عبدالناصر با این قطعنامه مخالفت کرد.

حجت‌الاسلام‌ حسنی با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ بین این‌ها ایجاد شکاف کردند و این‌ها بین قدرت پوشالی ماندند، گفت: ادامه کار را در این دیدند تا بتوانند با اقتدار منطقه غصب شده و با تسلیحات سنگینی که در اختیار دارند با عنوان مرکز قدرت انگلیس و آمریکا قرار دهند تا مردم منطقه همواره بترسند.

وی با بیان اینکه این مسئله ادامه پیدا کرد تا امام راحل در ایران اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: با پیروزی جمهوری اسلامی، نهضت‌های آزادی‌بخش جهان، قوت گرفتند و صدای رسای امام راحل به گوش جهانیان رسید.

حجت‌الاسلام‌ حسنی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها است، افزود: این‌ها در قبل از انقلاب اسلامی، وهابیت را برای اذیت و آزار برادران اهل سنت، بهائیت را برای شیعه و صهیونیست را در برابر یهود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مردم یهودی با صهیونیست مخالف هستند، تصریح کرد: خاخام‌های یهود در آمریکا در تظاهرات‌های روزهای اخیر در آمریکا حضور داشتند و کودک کشی را محکوم کردند.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به اینکه ننگ بر اسرائیل که زنان باردار را با بچه می‌کشد، گفت: این نشانه ترس و ذلت شما است. روزی ده‌ها و صدها کودک را به خون می‌کشید و دژ مستحکم وحدت در صفوف مردم حکایت از پولاد مردانی را دارد که هیچ حرارتی را قدرت ذوب کردن این پولادمردان نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خیلی باید هوشیار باشیم، ادامه داد: فرمایش‌های رهبری را با دقت گوش کنیم، نکات کلیدی و استراتژی‌های درست را در بردارد و رهبری فرمودند آن‌ها که علاقه‌مند به ملت فلسطین هستند باید کرانه باختری رود اردن را مسلح کنند. با این چند کلمه رهبری، دل اسرائیل به لرزه درآمد و خواب را از چشم آن‌ها گرفت.

حجت‌الاسلام‌ حسنی خاطرنشان کرد: یکی از مسئولان مرتبط با وزارت خارجه گفت، حسنی مبارک که در حبس است می‌گفت ای‌کاش من به سمت ایران می‌رفتم و به سمت آمریکا نمی‌رفتم چراکه ایران قهرمانانه بشار اسد و سوریه را حفظ کرد. این حرف حسنی مبارک بر تدابیر رهبری درست و غیرت و اتحاد و وحدت مردم در گوش کردن به آن چیزی است که مقتدای ما می‌گوید، دلالت دارد.

وی با اشاره به اینکه استکبار یک‌لحظه از ما غافل نیست، اظهار داشت: باید در مقابل استکبار جهانی، هوشمندانه عمل کنیم. همه این توطئه‌ها از آستین انگلیس و آمریکا، با ریش‌های بلند و قرآن‌های به دست بیرون می‌آید. گروه تروریستی داعش، طالبان، القاعده و ... خوارج زمان هستند.

حجت‌الاسلام‌ حسنی اظهار داشت: همه جریانات بدانند اگر امروز سربازان جمهوری اسلامی در مذاکرات ژنو برمی‌گردند و خود را سرباز رهبری می‌دانند و مجلس در توضیح از این‌ها اعلام رضایت می‌کند، این همان قدرتی است که دنیا از آن می‌ترسد و می‌بینیم تدبیر رهبری که همه ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این‌ها در مقابل حزب‌الله عاجز بودند، افزود: مدرن‌ترین تجهیزات را از انگلیس و آمریکا می‌گیرند و هنر آن‌ها کشتن کودکان است و اگر این بمب‌ها زبان داشتند، سخن می‌گفتند که چرا ما را بر سر این زنان و کودکان بی‌گناه می‌ریزید. این چه کینه‌ای است که تصور می‌کنند با کشتن زنان و کودکان، به نتیجه می‌رسند.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد افزود: انقلاب ما انقلاب مکتبی است و حاکمیت مکتب را در دنیا برنمی‌تابند آن‌ها که بر منافع خود، مضر می‌دانند و ما با اقتدا به رهبری این ایدئولوژی را در دنیا ارائه می‌دهیم. نفوذ جمهوری اسلامی در خط سرخ تشیع عربی، تیری بر دل آن‌ها است و می‌خواهند بر آن سایه بیندازند و ما باید متحد باشیم و با این راهپیمایی دل آن‌ها را به لرزه بیاوریم.

حجت‌الاسلام‌ حسنی ادامه داد: از آن روزی می‌ترسند که شیران ایران از روستا و شهرها را در مناطق اشغالی ببینند و استکبار از وحدت، یگانگی و همدلی ما می‌هراسد.

ارسال نظر: