اجرای عمومی نمایش "دورِهمی زنان شکسپیر" از ۱۳ مرداد آغاز می‌شود

کدخبر: 910727

بهاره رهنما از دوشنبه، ۱۳ مرداد تا ۱۵ شهریور تازه‌ترین نمایش خود را ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد برد

به گزارش «نسیم»، بهاره رهنما نمایش خود را یک اثر با شکوه و پُرخرج در حد و اندازه بیگ‌پروداکشن‌های برادوِی دانست. وی توضیح داد: این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه‌ای است که کمتر خوانده شده و چهارصد سال پیش توسط نویسنده‌یی به نام «چالرز جُرج» نوشته شده است.

رهنما با بیان اینکه در نمایش خود نگاهی ویژه به یک مهمانی زنانه دارد، گفت: البته نگاه من از دریچه‌ای است که مردها هیچ‌وقت ندیده‌اند. شاید از این نظر، برای آنها هم جذاب باشد. نمایش‌های قبلی من، اغلب در سالن‌های کوچک روی صحنه رفته‌اند، ولی این بار قضیه فرق می‌کند. من دو سال در نوبت اجرای ایرانشهر بودم.

وی اعلام کرد؛ «دورِ همی...» یکی از پرخرج‌ترین تئاترهای ایران در سال‌های پس از انقلاب است، چون لباس‌هایمان با لباس‌های معمول تئاتر تفاوت دارد. موسیقی ما را کریستف رضاعی و علی بوستان می‌سازند. همه چیز در حدی بود که خرج کار را بالا می‌بَرد.

گفتنی است؛ مهناز افشار، سحر دولتشاهی، کمند امیرسلیمانی، نسیم ادبی، بهنوش بختیاری و بهاره رهنما در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

ارسال نظر: