مجسمه‌سازان در برج میلاد به هنرنمایی می‌پردازند

کدخبر: 926740

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۳ شهریور در برج میلاد آغاز به کار می‌کند

به گزارش «نسیم»، در این دوره از سمپوزیوم همچون دوره‌های پیش هنرمندان حرفه‌ای خارجی و ایرانی در بخش اصلی در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت و به رقابت می‌پردازند و در داوری آثار انجام شده در بخش اصلی ۱۱ هنرمند ایرانی و ۱۲ هنرمند خارجی و در بخش دانشجویی ۱۰ دانشجو حضور دارند.

هر مجسمه‌ساز اثر خود را روی یک سنگ به ابعاد ۳×۱/۵×۱ متر اجرا خواهد کرد. اثری که قبلا ماکت آن در اندازه‌ یک پنجم اندازه‌ واقعی ساخته و به دبیرخانه‌ سمپوزیوم ارسال شده است.

در بخش دانشجویی نیز ۴۳ دانشجوی رشته مجسمه‌سازی ثبت نام کردند که از این میان ۱۰ دانشجو به سمپوزیوم راه یافتند. در این بخش پریسا حقیری، زینت السماء ارسیان، حسین کهفی، علیرضا برزگر، نیلوفر نظری، مسلم سالار محمدی، سعید محمودی، شیما تاج بخش، رامین کریمی و مرضیه دربانیان حضور دارند.

اعضای شورای انتخاب آثار این دوره ازسمپوزیوم را ایرج محمدی، حمید شانس، قدرت‌اله معماریان، محمدرضاذبیح اله‌زاده و محمدرضا یزدی تشکیل می‌دهند و جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، رئیس این دوره از سمپوزیوم را برعهده دارد. دبیری سمپوزیوم همچون دوره‌های پیش برعهده مجتبی موسوی است.

احسان طوسی، لیلا شاه‌محمدی، شهریار رضایی، محمد بیک‌زاده، حدیث کماسی، علی خطایی ایلخچی، غلامرضا آقابابایی، کامبیز هورسان، بهنام آخربین، علیرضا رضایی و حمزه حیدری فر از ایران و آنتونیس می‌رودیاس از یونان، کارلوس سانچز از مکزیک، دومیترو سربن از رومانی، جیورجی جیورجف از بلغارستان، گولر گنگورگن از ترکیه، خوزه کارلوس میلان از اسپانیا، مانول دیاز کاستدو از اسپانیا، کیان شیووا از چین، رانالدی آلی سیو از ایتالیا، رناته لوچی ینه از بلژیک، تنگشان چی از تایوان، فولکر اشناتگن از آلمان ۲۳ هنرمندی هستند که در بخش اصلی ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران حضور خواهند داشت.

ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران ساعت ۱۰ روز ۲۳ شهریور در برج میلاد آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر: