اردکانی: طنز اجتماعی "پاک سرها" از دستور کار خارج شد

کدخبر: 935774

این کارگردان با اعلام این مطلب به «نسیم» گفت: "بهشت ازجنوب شرقی" را با محوریت فرقه‌های افراطی مذهبی می‌سازم؛ بنا بود فیلم درباره شهید شوشتری باشد اما شرایط میسر نشد و اتفاقات منطقه ما را به سمت کار درباره فرقه‌گرایی برد

جواد اردکانی کارگردان سینما درباره وضعیت پروژه "پاک سرها" به خبرنگار «نسیم» گفت: این فیلم یک طنز اجتماعی بود با محوریت فرقه گرایی در جامعه که البته سعی کرده بودیم با دیدی کاملا کمدی به قضیه نگاه کنیم. با این حال "پاک سرها" فعلا در دستور کار ما نیست و کار دیگری را پیگیری می کنیم.

اردکانی ادامه داد: کار جدیدم که با عنوان موقت "بهشت از جنوب شرقی" پیگیری میشود مرتبط است با شرایط روز و فرقه های افراطی مذهبی که در کشورهای همسایه در حال شیوع است و البته که در داخل هم تهدیدی برای نظام محسوب میشود.

این کارگردان که آخرین ساخته اش "شور شیرین" بود ادامه داد: "بهشت از جنوب شرقی" پیشتر بنا بود که با محوریت زندگی شهیدشوشتری تولید شود اما شرایط تولید کار میسر نشد و ضمن اینکه اتفاقات تازه منطقه ما را به این نتیجه رساند که حتما باید در زمینه این فرقه گرایی افراطی کاری انجام دهیم.

اردکانی درباره تیم تولید "بهشت از جنوب شرقی" خاطرنشان کرد: تهیه کنندگی کار را ابراهیم اصغری برعهده خواهد داشت و از آنجا که فیلمنامه هنوز کامل نشده درباره انتخاب عوامل تولید کاری صورت نگرفته است.

ارسال نظر: