سعید اسدی: سازمان سینمایی از تولید پروژه سینمایی ایرباس حمایت نکرد

کدخبر: 937836

این کارگردان با بیان این مطلب به «نسیم»، گفت: اینکه حمایتی از تولید پروژه‌ای مثل ایرباس نمی‌شود واقعا جای پرسش دارد/ کار سفارشی زیاد است اما الان نیاز دارم به ساخت فیلمی که عرق ملی‌ام در آن جاری باشد

سعید اسدی کارگردان سینما که مدتهاست به دنبال ساخت فیلمی با محوریت حمله ناو آمریکایی به ایرباس ایرانی است درباره بلاتکلیفی گریبانگیر این پروژه به «نسیم»، گفت: راستش را بخواهید بنا بود سازمان سینمایی از تولید کار حمایت کند اما اتفاقی نیفتاد. از آن طرف تهیه کننده کار قاسم قلی پور هم مرتب به این در و آن در میزند بلکه شرایط حمایت ارگانهای ذینفع را در کار فراهم کند ولی متاسفانه به جایی نرسیده است.

وی ادامه داد: در سینمایی که میلیاردها تومان خرج ساخت آثاری میشود که فقط به درد بایگانی ها میخورند اینکه حمایتی حداقلی از تولید پروژه ای مثل ایرباس صورت نمی گیرد واقعا جای پرسش دارد.

این کارگردان که آخرین ساخته اش درام ماجرایی "خیابان بیست و چهارم" بود درباره اینکه آیا قصد ندارد بر روی پروژه هایی دیگر کار کند به «نسیم»، گفت: بلحاظ تجربه کاری اکنون در نقطه ای ایستاده ام که باید یک کار کاملا دلی و جوشش انجام دهم.

وی افزود: طبیعی است که کارهای سفارشی همواره پیشنهاد شده و میشود اما من دیگر کارهای سفارشی ام را کرده ام و الان نیاز دارم به ساخت فیلمی که عرق ملی ام در آن جاری باشد.

ارسال نظر: