رابعه مدنی: عملا شده‌ام مادربزرگ سینمای ایران!

کدخبر: 949095

این بازیگر در گفتگویی با «نسیم»، گفت: در فیلم سینمایی "مرگ ماهی" روح‌الله حجازی هم ایفاگر کاراکتر مادربزرگ داستان هستم؛ مادربزرگی که مرده است/ راجع به مباحث مالی حرف نمی‌زنم گرچه برخی سوءاستفاده هم می‌کنند

رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی به خبرنگار «نسیم» گفت: اخیرا یک تله فیلم عاشورایی به نام "سبز به رنگ زمرد" را با روح ا.. حجازی کار کردم و آن قدر برخورد گروه با من محترمانه بود که وقتی برای بازی در "مرگ ماهی" فیلم سینمایی تازه و در دست ساخت حجازی هم دعوت به کار شدم سریعا پذیرفتم.

این بازیگر ادامه داد: در "مرگ ماهی" به مانند اغلب نقشهایم در سالهای اخیر ایفاگر کاراکتر مادربزرگی هستم که فوت کرده است و در طول فیلم از طریق فلاش بک با او ارتباط برقرار می کنیم.

وی درباره فضای فیلمنامه "مرگ ماهی" افزود: این یک کار اجتماعی با محوریت زندگی اعضای یک خانواده است که با بروز یک بحران به درکی تازه از زندگی می رسند.

* شده ام مادربزرگ سینمای ایران

بازیگر "بوسیدن روی ماه" و "برف" درباره دیگر کارهایش اظهار داشت: عملا شده ام مادربزرگ سینمای ایران. در کار تازه اصغر توسلی "سلام مامان" هم نقش مادربزرگ را بازی کردم و در تله فیلمی به نام "درد پنهان" هم مادربزرگ بودم.

وی درباره بدقولیهایی که بر سر پرداخت دستمزد به وی صورت می گیرد به «نسیم» گفت: هیچ جا نشده که راجع به مسائل مالی صحبت کنم و البته برخی از این ویژگی من سوء استفاده کرده اند. چندی قبل یکی از کارگردانان پول مرا خورد و از ایران هم رفت اما در خارج هم نتوانست اوضاع بسامانی پیدا کند.

* قید شکایت را زده ام

مدنی که بلحاظ مذهبی آدم معتقدی است ادامه داد: هیچ کس با دزدی و خوردن از اموال این و آن به جایی نخواهد رسید؛ فارغ از دستورات دینی اصول طبیعت هم بر این مبنا پیش می رود که بار کج به مقصد نرسد.

این بازیگر افزود: در پاره ای موارد حتی شرایط شکایت از آنها که بدحسابی کرده اند برایم وجود داشته است اما قید شکایت را زده ام و آنها را به خدا واگذار کرده ام.

ارسال نظر: