معاون سازمان سینمایی مهمان "مرگ ماهی" شد

کدخبر: 952408

محمد احسانی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در پشت صحنه فیلم "مرگ ماهی" روح‌الله حجازی گفت: طرح دغدغه‌های اقشار متوسط به بالا که قدری از اصالت‌ها دور شده‌اند، موضوع قابل اعتنایی است

به گزارش «نسیم»، "محمداحسانی" معاون ارزشیابی ونظارت سازمان ضمن اشاره به این نکته که روح الله حجازی از کارگردانان جوان و مستعد سینما هستند، گفت: ایشان در کارهای خود همیشه دغدغه های مسائل اجتماعی را دنبال کرده و می کنند.

وی همچنین اضافه کرد: فضای این فیلم آنطور که از فیلمنامه و گزارشات اولیه برمی آید قدری با آثار قبلی ایشان متفاوت تر است این تفاوت هم در مضمون ،هم در فرم سینمایی قابل مشاهده است. طرح دغدغه های اقشار متوسط به بالا که بدلیل اقتضائات و اشتغالات دنیای مدرن قدری از ریشه ها و اصالتها دور شده اند و نهایتا راهکار رسیدن به آرامش پایدار را در رجوع به اصل جستجو میکنند، موضوع قابل اعتنایی است که امدواریم با حفظ همه جذابیتهای داستانی و ساختاری به سرانجام برسد.

«مرگ ماهی» براساس فیلمنامه بهرام توکلی و هستی بشروتنی است و در آن پارسا پیروزفر و پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازی می کنند.

ارسال نظر: