مرادخانی: کیفیت بازسازی تئاتر شهر را فدای حضور در جشنواره نمی‌کنیم

کدخبر: 964925

معاون هنری ارشاد در بازدید از بازسازی تئاتر شهر تاکید کرد: گرچه اتمام بازسازی و استفاده از تمامی سالن‌های تئاترشهر در جشنواره فجر ضرورت دارد اما کیفیت بازسازی را فدای این ضرورت نمی‌کنیم

به گزارش «نسیم»، علی مرادخانی در بازدید از روند بازسازی تئاترشهر گفت: مراحل بازسازی پیشرفت خوبی دارد و کار با کیفیت و در نظر گرفتن تمامی مسایل فنی در حال انجام است. طبق توضیحات ارایه شده از سوی پیمانکار، علاوه بر استفاده از نظر صاحب‌نظران و مشاوران برجسته برای طراحی و اجرا، از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.

معاون هنری ارشاد درباره آماده‌سازی سالن‌های تئاترشهر برای استفاده در جشنواره فجر گفت: ترجیح می‌دهیم تعجیل برای جشنواره موجب نشود از برخی اتفاقات خوب در بازسازی صرف‌نظر شود. اگرچه آماده شدن سالن‌ها برای جشنواره برای ما ضرورت دارد اما کیفیت مهم‌تر است. در مورد بازسازی، اهالی تئاتر هم نظراتی دارند که قرار است تمامی نظرات تجمیع شود. به همین دلیل نمی‌خواهیم فشار کاری و کمبود زمان موجب شود از برخی مسایل چشم‌پوشی کنیم.

علی مرادخانی از جایگزینی سالن‌های در حال بازسازی در صورت آماده نشدن تا زمان جشنواره خبر داد: در حال حاضر موضوع استفاده از مجموعه خاوران را پیگیری می‌کنیم و در این زمینه مذاکراتی هم با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و مجموعه دست‌اندرکاران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران انجام شده است.

ارسال نظر: