شرف‌الدین: قدم زدن با شیطان از الفبای مقاومت بیرون است

کدخبر: 973633

در نامه مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب خطاب به وزیر خارجه آمده است: مطمئن باشید قدم زدن با شیطان هر چند در بهشت باشد، نه تنها از الفبای مقاومت بیرون است بلکه موجب تحمیل خسارات جبران‌ناپذیر بر شما و ملت است

به گزارش «نسیم»، محمدرضا شرف الدین، مدیرعامل انجامن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به دکتر ظریف، وزیر امور خارجه درباره مذاکرات هسته‌ای نوشت:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر ظریف

مقام محترم وزارت امور خارجه

سلام علیکم

این روزها ملت و دولت برآمده از اراده آنان در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خود قرار گرفته اند. اگر بگوییم در یکی از گردنه ها و یا به کلام قرآن عقبه های دشوار و سرنوشت ساز قرار دارند، محمل نگفته ایم.

ملت بزرگ و سرافرازمان تا اینجا با عظمت و افتخاری شایسته ی نام اسلام و ایران به پیش آمده اند هر چند در دستگاه های متولی کشور و نظام در گذشته کسانی بوده اند که به دلیل حقارت های شخصیتی و یا عدم شناخت صحیح مردم و یا ساده لوحی و بی تدبیری نتوانسته اند حق جایگاه خود را برای ملت ادا کنند، لذا با برخورد ملت روبرو شده اند و ملت راه عزت و استقلال را به اشاره رهبر فرزانه خود پیموده اند. به همین سبب ما بنا بر احساس تکلیف، بر خود لازم دانستیم که تذکری برادرانه به شما که سکاندار عزت و اقتدار ملت در عرصه بین المللی هستید بدهیم.

برادر عزیز و بزرگوار، «فاین تذهبون»

زمانی که شما دیپلماسی لبخند در مذاکرات هسته‌ای را در پیش گرفتید، ما برخلاف بعضی تحلیل گران و یا ناظران و حتّی دست‌اندرکاران که با دیده تردید به این دیپلماسی می نگریستند، هرگز تردید نداشتیم و مطمئن بودیم که غرب این بازی را بهتر از شما بلد است. زیرا کفر و نفاق در ذات دیپلماسی سکولاریسم و لیبرالیسم نهادینه شده است و در پشت لبخندهای شیطانی آنها بغض و کینه ای عمیق نسبت به اسلام و ایران نهفته است، هر چند شما بنابر آموزه های دینی و انقلابیتان هر آنچه اظهار می دارید از روح صداقت و راستی برخوردار است.

برادر عزیز چه خوب است همه از ملت خود بیاموزیم، خشم و نفرت ملت نسبت به توهین کنندگان به مقدساتشان و حامیان آنها را به روشنی می توان دید.

توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم صل الله علیه وآله توسط فرانسویان، تجاوز به خاک کشور مستقل، دوست و برادر سوریه و ترور سازمان یافته افرادی از جبهه مقاومت در جنوب سوریه توسط محور تروریسم و خشونت در منطقه و جهان یعنی اسرائیل جنایتکار و حمایت آمریکا و غرب از تروریسم تکفیری همه در یک راستا قرار دارند.

خود نیک می‌دانید که امروز ملت ایران، بلکه هر مسلمان آزاده ای از شما چه انتظار دارد؟ برخورد قاطع، انقلابی و در شأن ملت بزرگ ایران.

مطمئن باشید قدم زدن با شیطان هر چند در بهشت باشد، نه تنها از الفبای مقاومت بیرون است، بلکه موجب تحمیل خسارات جبران ناپذیر بر شما و ملت خواهد بود.

همه موظفیم که از خود مراقبت کنیم که شیطان سوگند خورده است که ما را فریب داده، اغوا کند. مبادا به درخت ممنوعه و میوه ی آن نزدیک شوید که تعرض به عزت ملی موجب اخراج از بهشت استقلال و امنیت خواهد شد.

برای شما آرزوی توفیق روزافزون، سلامتی و خدمت به ملت شایسته و عزیز ایران را دارم.

با تقدیم خالصانه ترین احترامات

محمدرضا شرف‌الدین

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

ارسال نظر: