دو اثر پرفروش حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی تجدید چاپ می‌شود

کدخبر: 976447

این دو اثر با عناوین "نظم" و "اراده" که مورد اقبال عمومی قرار گرفته از سوی انتشارات "عماد فردا" تجدید چاپ می‌شود

به گزارش «نسیم»، فخر الدین پزشکی، مدیرعامل انتشارات عماد فردا با بیان این نکته که کتاب نظم در 178 صفحه، به چاپ پنجم رسیده است خاطر نشان کرد: کتاب "نظم؛ آن چه همه دوست دارند ولی ..." اثر استاد مرتضی آقاتهرانی، به راه کارهای ایجاد نظم و برنامه ریزی در زندگی پرداخته و موانع برنامه ریزی و عوامل مؤثر در آن را مطرح می کند.

پزشکی در ادامه به تجدید چاپ کتاب "اراده" از دیگر آثار استاد مرتضی آقاتهرانی اشاره کرد و افزود: این کتاب نیز به دلیل اقبال مردمی، طی 10 روز آینده توسط انتشارات عماد فردا به چاپ مجدد خواهد رسید.

وی در معرفی این کتاب افزودند: استاد آقاتهرانی در این اثر ضمن اشاره به شناخت اراده و سودمندی آن، به بررسی اراده انسان و شناخت عوامل ضعف و قوت آن پرداخته است به طوری که نویسنده ی گران قدر این اثر ارزشمند، استاد دکتر مرتضی آقا تهرانی، سعی داشته است که تمامی مطالب را بر محوریت تلفیق مباحث فلسفی، روان شناختی و اخلاق اسلامی با گرایشی عارفانه ارائه دهد.

وی افزود: مخاطبان می‌توانند برای تهیه این کتاب‌ها به پایگاه اینترنتیEMAD.IR مراجعه کرده و یا با مرکز پخش عماد 66490191-021 - 09127547049. تماس بگیرید.

ارسال نظر: