به مردم اطلاعات غلط ندهیم

حبیب کاشانی: شاید از عدالت به دور بود اگر فینالیست می‌شدیم

کدخبر: 2007294

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: فردای بازی با قطر گفتند ۵.۵ میلیارد تومان برای تیم هزینه شده است. یک میلیارد و ششصد میلیون تومان از این پول به وینگادا و دستیارانش پرداخت شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حبیب کاشانی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در برنامه "ورزش و مردم" گفت: خستگی به تن ما ماند اما شرمندگی بیشتر بود. شاید از عدالت به دور بود اگر تیم ما به فینال می‌رسید. می‌گویند یکی از دلایل عدم صعود تیم ما، عدم تعامل با تیم بزرگسالان بود. آیا ژاپن که ششمین دوره است که در المپیک شرکت می‌کند تنها بدلیل تعامل با تیم بزرگسالان به این هدف نرسیده؟ آنها با تلاش خود به این هدف رسیده‌اند. اگر به المپیک می‌رسیدیم آیا فقط یک مُسکن نبود؟ من باید از مظلومیت بازیکنان و کادر فنی تیم دفاع کنم.

کاشانی در مورد شرایط تیم در طول مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: پروسه صعود به المپیک 4 ساله است. بعد از بازی به قطر شوک زیادی به تیم وارد شد. بعد از باخت به ژاپن هم بازیکنان ما ساعت‌ها گریه کردند. در شرایطی که در طول 90 دقیقه دیدار با ژاپن موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم اما به پیروزی نرسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا 6 میلیارد برای این تیم هزینه شده است گفت: این عدد بسیار زیاد است و اصلا چنین چیزی نیست. گزارش مالی هزینه‌ها به فدراسیون ارائه خواهد شد. فردای بازی با قطر گفتند 5.5 میلیارد تومان برای تیم هزینه شده است. یک میلیارد و ششصد میلیون تومان از این پول به وینگادا و دستیارانش پرداخت شده است. به مردم اطلاعات غلط ندهیم. بخشی از آن هم برای میزبانی و پولی بوده که به ورزشگاه آزادی و دستگردی پرداخت شده و برای تیم ما هزینه نشده است.

کاشانی ادامه داد: مسیر روشنی را برای بعد خودمان به تصویر کشیدیم. مسیری که رفتیم مسیر درستی بود. جزو تیم‌هایی بودیم که یک قدم تا المپیک فاصله داشتیم. اتحاد خوبی بین فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک وجود داشت. مسیری را شروع کردیم و اگرچه به هدف‌مان نرسیدیم اما راه را درست رفتیم. از همین الان باید زیرساخت‌ها را درست کنیم و برای دوره بعد آماده شویم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: باید از نگاه منصفانه جلالی و چراغپور در برنامه نود تشکر کنم. آنها صفر تا صد به مساله حذف تیم المپیک نگاه کردند.

وی درباره گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص فساد در فوتبال گفت: این اتفاق افتاده اما فقط مختص به فوتبال نیست و در سایر بخش‌ها نیز وجود دارد.

ارسال نظر: