منصور ابراهیم‌زاده: فقط یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم/ به تیم مس افتخار می‌کنم

کدخبر: 2071640

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: فقط یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم. در بقیه موارد همه برتر بودیم و هم اینکه ما به آنها دیکته کردیم که چطور بازی کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست تیمش برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: تیم ما توان فوتبالی اش را نشان داد و باید به این تیم افتخار کرد. ما در دقایق آخر می‌توانستیم بازی را ببریم. آنالیز خوبی روی تیم استقلال داشتیم و راهکارهای آنها را بسته بودیم.

سرمربی نارنجی پوشان کرمانی ادامه داد: فقط یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم. در بقیه موارد همه برتر بودیم و هم اینکه ما به آنها دیکته کردیم که چطور بازی کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این شرایط را برای دیدارهای آینده لیگ دسته اول حفظ کنیم و دوباره مس را به سطح اول فوتبال ایران بیاوریم و حتی به آسیا هم راه پیدا کنیم. برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول تیم ما شرایط بهتری خواهد داشت. امیدوارم که بتوانیم شرایط صعود به لیگ برتر را هم فراهم کنیم.

ابراهیم زاده ادامه داد: در برخی دقایق دیدار برابر استقلال اگر بازیکنان جوان تیم ما کمی دقت بیشتری می کردند و در پاس دادن از خودگذشتگی می کردند تیم ما می توانست به برتری برسد. احتیاج به زمان داریم تا این بازیکنان پخته تر شوند.

وی ادامه داد: ما از قبل می دانستیم که می توانیم استقلال را شکست دهیم. در نیمه دوم می توانستیم به این هدف برسیم. در دقایق آخر وقت های اضافه هم می توانستیم به پیروزی برسیم اما به خاطر کم تجربگی نتوانستیم به هدفمان برسیم.

ابراهیم زاده در پایان گفت: هر تیمی در هر کجا بازی می کند باید حمایت شود و در رسانه ها هم دیده شود تا با انگیزه بیشتری به کارش ادامه دهد.

ارسال نظر: