انتظار داریم هواداران‌مان ورزشگاه آزادی را پر کنند

برانکو: برابر الریان گزینه‌ای جز پیروزی نداریم/ انتظار داریم ورزشگاه آزادی برای بازی فردا پر شود

کدخبر: 2093815

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الریان برای ما بسیار مهم است و گزینه دیگری به جز پیروزی مقابل این تیم نداریم. این مسئولیت ماست و باید آن را انجام دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار تیمش مقابل الریان قطر در چهارمین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار، گفت: مشتاقانه منتظر دیدار فردا هستیم. این اولین بازی آسیایی ما در تهران است و انتظار داریم هواداران‌مان ورزشگاه آزادی را پر کنند. نتایج ما در لیگ می‌تواند انگیزه کافی برای حمایت آن‌ها از ما باشد.

وی ادامه داد: گروهی که ما در آن قرار داریم گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. قهرمانان ایران، عربستان و قطر و همچنین یکی از بهترین تیم‌های امارات در آن قرار دارند. بازی با الریان برای ما بسیار مهم است و گزینه دیگری به جز پیروزی مقابل این تیم نداریم. این مسئولیت ماست و باید آن را انجام دهیم.

برانکو درباره حضور تماشاگران در بازی فردا، گفت: انتظار کمک از تماشاگران را دارم و امیدوارم با حضورشان تاثیر خوبی در بهتر بازی کردن ما داشته باشند.

وی همچنین درباره وضعیت جسمی بازیکنان گفت: همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و آماده‌اند و تنها فرشاد احمدزاده را در بازی فردا نداریم.

برانکو ادامه داد: ریتم بازی‌ها به گونه‌ای است که ما هر چهار روز یک بار بازی داریم اما علیرغم این مسائل انتظار دارم بازیکنان ما این مشکلات را پشت سر بگذارند و با ارائه یک بازی با کیفیت بتوانیم بر حریف پیروز شویم.

وی درباره اتفاقاتی که احتمال دارد با حضور تماشاگران در بازی فردا رخ دهد، گفت: من به طور کلی هفت سال است که در ایران حضور دارم و مربی هستم که در برخی بازی‌ها بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای تماشای بازی‌ها به استادیوم آمدند و فقط دو بار شاهد پرتاب ترقه بوده‌ام. یک بار مقابل کره شمالی زمانی که سرمربی تیم ملی بودم و بار دیگر برابر تراکتورسازی در فصل گذشته بود. در همین‌جا باید از هواداران‌مان تمجید کنم که باشگاه و بازیکنان‌شان را بسیار دوست دارند و با شوق فراوان برای تماشای بازی به استادیوم می‌آیند. امیدوارم بازی فردا در فضایی جوانمردانه و ورزشی برگزار شود و حضور تماشاگران باعث شود بازی با کیفیت بالایی برگزار شود.

ارسال نظر: