زیدان تاریخ را عوض کرد

فلورنتینو پرز: قهرمانی را به هوادارانمان در عراق تقدیم می‌کنیم

کدخبر: 2035830

رئیس باشگاه رئال‌مادرید گفت: می خواهم این عنوان قهرمانی را به هوادارانمان در عراق تقدیم کنم و آنها در قلب من هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال‌مادرید پس از قهرمانی این تیمدر لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: زیدان برای من، برای رئال مادرید و تاریخ باشگاه بسیار مهم بوده است. او در سال 2001 تاریخ را عوض کرد و به عنوان بازیکن قهرمان اروپا شد، به عنوان دستیار و سرمربی نیز این عنوان را فتح کرد.

رئیس باشگاه رئال‌مادرید با تقدیم قهرمانی رئال‌مادرید به قربانیان حادثه تروریستی عراق گفت: این جام را به هواداران عراقی از دسته رفته‌مان تقدیم می‌کنیم. آن‌ها در قلب ما جا دارند چون در شرایط حساسی از رئال حمایت کردند. ارزش رئالی بودن در لحظات دشوار مشخص می‌شود.فصلی دشوار را پشت سر گذاشتیم و تا پایان راه جنگیدیم.در لالیگا فقط یک امتیاز کم آوردیم. اصلا نمی‌خواستم درباره موضوعی غیر از لیگ‌قهرمانان صحبت کنم. اسپانیا لیگی قوی دارد و درخشش در اروپا حق ماست. ریاست بر باشگاهی با تاریخی باشکوه، هواداران پرشور و بازیکنان بزرگ افتخار وی‍ژه‌ای است.

پرز در ادامه عنوان کرد: همه فصول سخت هستند اما ما تا پایان جنگیدیم. در لالیگا تنها به یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشتیم. نمی‌خواهم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم، و تنها می خواهم در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنم. لالیگا بسیار سخت است. ما جنگیدیم. چیز بیشتری نخواهم گفت. لیگ خوبی داشتیم و جام اروپایی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم که رئیس باشگاه رئال مادرید هستم، به خاطر هوادارانش، تاریخچه اش و این بازیکنان فوق العاده. می‌خواهم چند کلمه ای را هم به اتلتیکو مادرید اختصاص دهم، همسایه و دوست ما. در چند سال اخیر آنها سطح خود را نشان داده اند. لیگ قهرمانان اروپا و جام اروپایی در DNA ماست. این مهمترین عنوان قهرمانی در جهان است.

رئیس باشگاه رئال‌مادرید با تمجید از سرخیو راموس گفت: او یک پدیده است. می‌خواهم شخصاً به خاطر فصل فوق العاده ای که داشت از او تشکر کنم. در ماه ژانویه او بار تیم را به دوش کشید. همه می‌دانند که می خواهم او بماند چون بخش جدایی ناپذیری از تاریخ باشگاه می‌باشد.

پرز در پایان گفت : حدس می‌زنم که نمی توانیم هفته آینده قرارداد کریستیانو را تمدید کنیم چون یورو 2016 از راه رسید. می خواهم او برای همیشه اینجا بماند چرا که یکی از ارکان باشگاه است و به بخشی از تاریخ باشگاه تبدیل شده است. رئال مادرید با رونالدو علامتی در تاریخ حک کرد.

ارسال نظر: