"اموال داخلی بابک زنجانی کفاف ۱۵ درصد از بدهی‌ها را می‌دهد"

کدخبر: 923461

عضو کمیته پیگیری اموال بابک زنجانی افزود: بابک زنجانی اموالی برای پرداخت بدهی‌های خود در خارج از کشور ندارد

به گزارش «نسیم»، حسین دهدشتی در تشریح آخرین روند پیگیری و شناسایی اموال بابک زنجانی از سوی دولت، دستگاه قضا و مجلس، گفت: در شرایط کنونی قوه قضائیه به صورت جدی پیگیر این پرونده است، به طوری که در ماه‌های گذشته هیأتی متشکل از مسئولان قوه قضائیه، دیوان محاسبات و برخی از دستگاه‌های دیگر برای پیگیری اموال وی به کشور ترکیه سفر کرده بودند .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نتایج رسیدگی هیأت اعزامی به ترکیه، افزود: متأسفانه به نظر می‌رسد که ادعای بابک زنجانی درباره وجود اموال منقول و غیر منقولش در دیگر کشورها خیلی معتبر نیست .

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده مبنی بر واگذاری و معامله سوری اموال خارج از کشور بابک زنجانی به دیگران، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که زنجانی در خارج از کشور اموالی برای فروش و پرداخت بدهی‌های خود به ایران ندارد، که این نشان‌دهنده این است که وی اموال خود را به نام دیگران کرده است .

دهدشتی ادامه داد: به طور معمول این افراد دارای گروه‌هایی هستند که در هنگام خطر اموال و ثروت خود را به دیگران منتقل می‌کنند .

عضو کمیته پیگیری اموال بابک زنجانی، در تشریح وضعیت اموال بابک زنجانی در داخل از کشور، گفت: اغلب اموال زنجانی در کشور به نام خودش است، اما متأسفانه مجموع این اموال تنها حدود 15 درصد از بدهی‌های وی را به کشور رفع می‌کند .

ارسال نظر: