شعبانی‌بهار: بهترین امکانات در اختیار فدراسیون ورزش دانشجویی قرار گرفت

کدخبر: 1017791

معاون وزیر ورزش در گفتگو با «نسیم» افزود: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش تعامل با وزارت‌خانه‌ها است و لازم است تا هم در بعد همگانی و در بعد قهرمانی مساعدت‌ها صورت گیرد

غلامرضا شعبانی‌بهار در پایان مراسم تجلیل از مدال آوران یونیورسال در گفتگو با خبرنگار «نسیم» گفت: این مراسم با حضور وزیر ورزش و وزیر علوم برگزار شد و این مراسم یک رکورد محسوب می‌شود چرا که بیش از اینکه فاصله بیفتد و عرق ورزشکاران خشک شود تقدیر از آنها انجام شد.

وی در ادامه افزود: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش تعامل با وزارت‌خانه‌ها به خصوص وزارت علوم و وزارت بهداشت است چرا که در این بخش دانشجویان زیادی درگیر هستند و لازم است تا هم در بعد همگانی و در بعد قهرمانی مساعدت‌ها صورت گیرد. این مراسم نیز در بعد قهرمانی برگزار شد.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: در این گونه از مسابقات دانشجویان زیادی درگیر اردوها و اعزام هستند به علاوه بهترین امکانات در اختیار فدراسیون ورزش دانشجویی بود و این نتایج نیز حاصل زحمات دانشجویان و وزارت علوم و در وهله دوم فدراسیون‌ها است که با دستور وزیر ورزش در خدمت ورزش دانشگاهی بوده‌اند.

وی در خصوص اعتراض ورزشکاران نسبت به میزان جوایز نیز گفت: مضیقه‌های مالی داریم و با همه اینها به سرعت مراسم تجلیل برگزار شد خود فدراسیون ورزش دانشگاهی نیز می‌تواند عنایت ویژه‌ای نسبت به این مدال آوران داشته باشد.

ارسال نظر: