ملایی از لحاظ آمادگی جسمانی جز سه نفر سکوی المپیک است اما ضعف فنی دارد

ملک‌محمدی: در مدتی که کنار ملایی نبودم ضعف‌های او بیشتر شده است

کدخبر: 2016383

مربی تیم ملی جودو گفت: مدتی که من در کنار ملایی نبودم نه تنهای ضعف‌های او برطرف نشده است بلکه بیشتر هم شده است ونمی‌دانم به چه دلایلی این اتفاقات افتاده است.

حامد ملک‌محمدی در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص انتخابش به عنوان مربی سعید ملایی اظهار داشت: من از سالیان قدیم با سعید ملایی کار می‌کردم و حالا در این مقطع به صورت رسمی اعلام شد. من سعید ملایی را از بچگی او می‌شناسم و از همان زمان سعی می‌کردم به او کمک کنم و در کنار برادرم هم که وزن او است با آنها کار می‌کردم . این ارتباط من با او ادامه داشت تا مسابقات قهرمانی آسیا که رسما در اردوها به عنوان مربی در کنار او حضور پیدا کردم و خدا را شکر موفق به کسب مدال برنز شد.

وی ادامه داد: حضور من در کنار ملایی موضوعی جدید نیست و من در تمام این سال‌ها با او در ارتباط بودم و حالا سرپرست فدراسیون در فاصله 6 ماه تا المپیک با مشورت با ملایی صلاح دانستند به صورت رسمی در کنار او باشم . بای من نیز باعث افتخار است در کنار ملایی و تیم ملی باشم و دوست دارم هرچه در وجودم دارم را برای کسب مدال و افتخارآفرینی در اختیار او قرار بدهم.

مربی تیم ملی جودو در خصوص حضور در اردوی گرجستان به همراه ملایی گفت: هنوز در این خصوص صحبتی با من نشده است اما وقتی به عنوان مربی اختصاصی او انتخاب شدم حتما باید در کنار او باشم.

ملک‌محمدی در خصوص عملکرد ملایی در مسابقات اخیر عنوان کرد: ورزشکاران حرفه‌ای در طول دوران ورزشی خود با پستی و بلندی‌های زیادی روبرو می‌شوند و در کنار آن هرچه به المپک نزدیکتر شویم استرس کسب سهمیه بر روی عملکرد ورزشکار تاثیر می‌گذارد. در این مواقع است که هنر مربی مشخص می‌شود تا ابتدا ورزشکار را از لحاظ ذهنی آماده کند بعد روی عملکرد فنی و جسمانی کار کند . شاید در مسابقات اخیر در کنار ملایی یودم نتایج بهتری کسب می‌کرد اما مهم از این به بعد است که با یاری خداوند و زحماتی که خود او می‌کشد بهترین عملکرد را داشته باشد. من سعی می‌کنم هم به عنوان مربی و هم حریف تمرینی تمام داشت‌هایم را در اختیار او بگذارم تا ابتدا به المپیک برسد و سپس بهترین عملکرد را در برزیل داشته باشد.

وی در خصوص توان کسب مدال توسط ملایی در المپیک گفت: ملایی از لحاظ آمادگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به نظر من از این نظر جز سه نفر سکوی برتر المپیک است اما از لحاظ فنی ضعف‌هایی دارد. این مدتی که من در کنار او نبودم نه تنهای ضعف‌های او برطرف نشده است بلکه بیشتر هم شده است و نمی‌دانم به چه دلایلی این اتفاقات افتاده است. شک نکنید اگر او از لحاظ تاکتیکی به آمادگی برسد در کنار آمادگی بالای جسمانی به بهترین نتیجه خواهد رسید.

ملک‌محمدی در پایان خاطر نشان کرد: نباید در خصوص کسب سهمیه المپیک ملایی شک کرد و من از همین الان مطمئنم او در المپیک حضور خواهد داشت.

ارسال نظر: