بزرگترین آرزوی من حضور در المپیک ۲۰۲۰ است

عباسعلی: در سال ۹۵ به دنبال مدای طلای مسابقات جهانی هستم

کدخبر: 2018611

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: هدفم در سال ۱۳۹۵ کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان است. در این مسابقات رنگ مدالم صددرصد تغییر میکند. برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشم.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، حمیده عباسعلی، ملیپوش خوش نام کاراته ایران سال 1394 را با موفقیت پشت سرگذاشت. وی که با طلایی شدن در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی سودای طلای رقابت‌های آسیایی را در سر می پروراند، به این مقام نیز دست یافت. عباسعلی حالا برای قهرمانی در مسابقات جهانی برنامه ریزی کرده است و برای رسیدن به این منظور بامداد روز پنج شنبه تهران را به مقصد هلند ترک کرد .

کاراتهکای اول بانوان ایران درخصوص این سفر خود به « نسیم آنلاین » گفت: برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی کاراته به کشور هلند میروم. این رقابت‌ها از روز 29 فروردین ماه آغاز میشود، اما من روز اول فرودین ماه مبارزه میکنم .

وی افزود: هدفم از شرکت در این رقابت‌ها آماده شدن برای شرکت در مسابقات جهانی است که آبانماه در کشور اتریش برگزار میشود. در رقابت‌های جهانی سال گذشته مدال نقره و در مسابقات امسال مدال برنز را به دست آوردم و در بازیهای امسال میخواهم رنگ مدالم را خوش‌رنگ کنم .

عباسعلی با اعلام این مطلب که تمرینات و برنامه ریزی خوبی برای دست یافتن به قهرمانی جهان کرده است، اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام داده ام و امیدوارم به نتیجه دلخواهم که کسب قهرمانی جهان است، برسم. در این مسابقات بازی حریفانم را آنالیز میکنم تا در مسابقات جهانی حریفانم را شکست دهم .

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار میشود و امیدوارم دوباره عضو تیم ملی شوم. از طرفی با شرکت در مسابقات لیگ جهانی نخستین نوروزی است در کنار خانوادهام نیستم .

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون با تاکید بر اینکه از عملکردش در سال 94 راضی است، گفت: در سال 94 رویداد مهم آسیایی را در پیش داشتم و موفق شدم به نتیجه دلخواهم دست یافته و قهرمان قاره کهن شدم. در رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه نیز نتیجه قابل قبولی را به دست آوردم. در این مسابقات سیستم تمرینیام را تغییر داده و به مدال برنز دست یافتم . مهمتر از کسب نتیجه در مسابقات فرانسه میخواستم تجربه بیشتری کسب کرده و رنکینگم را ارتقاء دهم که با شرکت در رقابت‌های بیشتر میتوانم به این مهم دست یابیم .

عباسعلی که در جذب اسپانسر تلاش زیادی کرده است، اظهار داشت: برای شرکت در رقابت‌های خارجی به دنبال جذب اسپانسر هستم، چراکه برای شرکت در مسابقات کاراته وان بعدی احتیاج به کمکشان دارم، اما متاسفانه مذاکراتم نتیجهای در برنداشته است.البته فکر می کنم در سال جدید بتوانم راحتتر حامی مالی پیدا کرده و مرا حمایت کنند . وی ادامه داد: هدفم در سال 1395 کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان است. در این مسابقات رنگ مدالم صددرصد تغییر میکند. برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشم .

نخستین بانوی طلایی کاراته بازیهای آسیایی بزرگترین آرزویش را مبارزه در المپیک دانست و گفت: بزرگترین آرزویم این است که کاراته المپیکی شود تا در المپیک 2020 یعنی زمانیکه من در این رشته فعالیت می کنم نخستین بانویی باشم که سهمیه بازیهای المپیک را به دست میآورم و برای کشورم افتخارآفرینی می کنم. دعای مردم نیز پشت سرم باشد تا دلشان را شاد کنم .

ارسال نظر: