از عملکرد تیم ملی والیبال لذت بردیم

مهدی‌زاده: نمی‌خواهم با فکر کردن به مدال طلای مسابقات جهانی، روی خودم بار روانی ایجاد کنم

کدخبر: 2044241

ملی‌پوش تیم ملی کاراته ایران گفت: هدف من در مسابقات جهانی اتریش، بهترین عملکرد در وزن خودم است و نمی‌خواهم با فکر کردن به مدال طلا روی خودم بار روانی ایجاد کنم.

امیر مهدی‌زاده در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص اردوهای تیم ملی کاراته اظهار داشت: در حال حاضر ششمین مرحله از اردوهای تیم ملی را پشت سر می‌گذاریم و خدا را شکر از همه لحاظ شرایط برای آماده‌سازی تیم ملی مهیا شده است و ما نیز در تلاش هستیم تا مرحله به مرحله به آمادگی مطلوب‌تر نزدیک شویم و خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده کنیم.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی قرار است در مرحله بعد اردوهای تیم ملی برگزار شود . همه نفرانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند از بهترین‌های ایران هستند و حضور در ترکیب ثابت تیم ملی با وجود حضور رقبای خوب به راحتی مهیا نیست.

وی ادامه داد: من نیز تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا ابتدا با برتری در انتخابی تیم ملی به عضویت تیم ملی در بیایم و سپس با حضور در مسابقات دانشجویان جهان و تورنمنت‌های باقی‌مانده بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید حواشی اردوی تیم ملی کاراته به نسبت گذشته کمتر شده است، گفت: خدا را شکر حاشیه‌ای در این اردوی تیم ملی به نسبت گذشته وجود ندارد. در گذشته نیز اگر حاشیه‌ای بود به دلیل برخی رفتارهای مسئولان بود. با حضور کادرفنی خوب ما 14 نفر به عنوان 14 برادر در کنار هم حضور داریم و تمام تلاش ما در اردوی تیم ملی رسیدن به بهترین شرایط برای افتخارآفرینی در مسابقات جهانی است.

قهرمان کاراته جهان در خصوص کسب دومین مدال طلای جهان عنوان کرد: هدف من در مسابقات جهانی اتریش، بهترین عملکرد در وزن خودم است و نمی‌خواهم با فکر کردن به مدال طلا روی خودم بار روانی ایجاد کنم. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و در این مدت باقی مانده نیز با تمام وجودم تمرین می‌کنم و می‌جنگم . قطعا اگر در مسابقات جهانی بهترین عملکرد خودم را داشته باشم بهترین نتیجه را نیز کسب می‌کنم.

مهدی‌زاده در خصوص حضور اعضای تیم ملی کاراته برای حمایت از تیم ملی والیبال در مسابقه با صربستان گفت: ما ورزشکاران باید همه پشت هم باشیم و هدف ما نیز از حضور در سالن 12 هزارنفری آزادی حمایت از بچه‌های تیم ملی والیبال بود . تمامی ورزشکاران هدفشان اهتزاز پرچم ایران در تمامی میدان است و برای این مهم به تشویق اعضای تیم ملی والیبال پرداختیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تیم ملی والیبال شب گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و ما نیز از بازی‌ها بچه‌ها و پیروزی تیم ملی در کنار مردم لذت بردیم. شرایط سالن و خوشحالی مردم از پیروزی تیم ملی والیبال به ما نیز انگیزه داد تا شب خاطره‌انگیزی داشته باشیم.

ارسال نظر: