محمود گودرزی: امیدوارم بتوانیم در نیمه دوم سال ۹۵ از مدال‌آوران تجلیل کنیم

کدخبر: 2048683

وزیر ورزش گفت: امیدوارم در سایه امام رضا (ع) بتوانیم به موفقیت‌های خوبی در المپیک برسیم.

به گزارش «نسیم آنلاین»، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم بدرقه کاروان‎های المپیک و پارالمپیک ایران اظهار داشت: از مربیان، ورزشکاران و دست اندرکاران اجرایی و روسای فدراسیون المپیکی به خاطر تلاش زیاد تشکر می‌کنم. از مسئولین کمیته ملی المپیک و پار المپیک و نمایندگان مجلس نیز تشکر می‌کنم. از روحانی، رئیس جمهور به خاطر توجه ویژه به ورزش که سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم وی ظرف یک ماه گذشته دوبار فرصت فراهم کردند.

وی در ادامه افزود: در 3 سال در تاریخ ایران بی سابقه بوده که رئیس جمهور 8 بار با ورزشکاران دیدار داشته باشد و این نشان دهنده اهتمام رئیس جمهور است. می دانیم کسب چنین جایگاهی سخت است و امیدواریم ورزشکاران در ادامه نیز باعث نشاط و شادمانی جامه شوند.

وزیر ورزش تاکید کرد: در سایه تلاش جامعه ورزش و حمایت های دولت بر حسب اعداد و ارقام توفیقات ارزشمندی در کسب سهمیه و پارالمپیک رخ داده است که اتفاق نادری بوده است.کسب 63 سهمیه المپیک و 93 سهمیه در پارالمپیک رکورد است و 3 برابر شدن رکورد بانوان در پارالمپیک نیز یک رکورد است و قابل توجه خاص خواهد بود. در دوره قبل پارالمپیک 79 سهمیه کسب شده بود.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت افزود: برای آماده سازی، اعزام و کسب سهمیه سفرهای زیادی لازم بود و خوشبختانه دولت کمک کرد تا به این مهم برسیم. بامحدودیت در بودجه ورزش این اتفاقات رخ داد. خوشحالم تخصیص بودجه برای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به موقع بود.

وزیر ورزش به نام گذاری کاروان ایران در المپیک اشاره کرد و گفت: کاروان‎های ایران به نام‎های حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع) نامگذاری شد و امیدواریم در سایه ایشان بتوانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

وی افزود: کاروان پارالمپیک به عنوان شهدای منا نامگذاری شد و این اقدام بسیار خوب بود.امید زیادی داریم که مدال‎های رنگارنگ زیادی را در این دوره کسب کنیم.

وزیر ورزش با اشاره به پاداش ورزشکاران تاکید کرد: پاداش‌ها در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است که به ترتیب 300، 200 و 120 سکه برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است. بخش دیگر پاداش‌ها مربوط به تخصیص مالی برای دریافت زمین می‌شود که به ترتیب 120، 90 و 70 میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم است. استخدام مدال‌آوران و همچنین فرزندان مدال‌آوران پارالمپیکی که به تصویب نیز رسیده است بخش دیگری از پاداش‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: ارائه پاداش 10 میلیونی پس از کسب سهمیه و همچنین پاداش 10 میلیون تومانی از سوی رئیس‌جمهور به مربیان، ورزشکاران و سرپرستان که امروز تقدیم آنها می‌شود پاداش‌های دیگری هستند که در نظر گرفته شده است. امیدوارم دعای خیر مردم ورزشکاران ایران بتوانند موفقیت کسب کنند، همچنین امیدوارم بتوانیم در نیمه دوم سال 95 از مدال‌آوران تجلیل کنیم.

ارسال نظر: