امیدوارم قدر تیم ملی کاراته را بدانند

گنج‌زاده: امیدوارم تا المپیک، دیگر تغییر و تحول نداشته باشیم/ کادر فنی تیم ملی کاراته خودش را ثابت کرده است

کدخبر: 2084406

قهرمان کاراته جهان گفت:کادر فنی تیم ملی خودش را در مسابقات جهانی آلمان و اتریش ثابت کرده است اما تصمیم در این خصوص با فدراسیون است.

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته اظهار داشت: خیلی وقت بود که جامعه کاراته منتظر برگزاری انتخابات بود و خدا را شکر ما توانستیم در آرامش به مسابقات جهانی برویم و نتیجه لازم را بگیریم . خیلی خوب شد زمان انتخابات یک بار به تعویق افتاد و انتخابات نیز در زمان مناسبی برگزار شد.

وی ادامه داد: سال جدید میلادی به تازگی آغاز شده است و کشورها نیز رفته رفته آماده حضور در مسابقات می‌شوند و فدراسیون ما نیز در زمان مناسب تغییر و تحولات خود را انجام دادم. امیدوارم دیگر شاهد تغییر و تحولات نباشیم و رئیسی داشته باشیم که با عملکردش خوبش حداقل تا المپیک رئیس فدراسیون بماند و نتایج خوبی را کسب کند.

قهرمان کاراته جهان در خصوص نحوه حضورش در کمپ تمرینی فرانسه عنوان کرد: فدراسیون برای گرفتن ویزا به ما کمک و ما را به سفارت فرانسه معرفی کرد. بعد از آن تمام کارها را ما خودمان انجام دادیم . یک هفته‌ای است من در کمپ تمرینی فرانسه حضور دارم و در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات پاریس اپن هستم . تمامی هزینه‌ها را نیز شخصا انجام دادم و کسی کمکم نکرده است و فقط قصد داشتم با حضور در این مسابقات از شرایط مسابقه دور نباشم .

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم در فرانسه کل جامعه کاراته دنبا به کاراته ایران احترام می‌گذارد. همه کشورها از عملکرد بازیکنان ایران در مسابقات جهانی اتریش تعریف می‌کنند و معتقد هستند تیم خوبی در این مسابقات داشتیم.

گنج‌زاده در خصوص پاداش مسابقات جهانی و تقبل آن از سوی فرجی رئیس جدید فدراسیون کاراته عنوان کرد: دیگر در مورد پاداش‌ها چه باید بگویم. ما همیشه سعی کردیم در مسابقات وظیفه خود را به خوبی انجام و به تعهداتمان عمل کنیم و بهترین نتایج را بگیریم اما همیشه چه در زمان طباطبایی و چه در زمان روسای قبلی فدراسیون و در مسابقات جهانی فرانسه، آسیایی امارات، جهانی آلمان و جهانی اتریش حمایتی از ما صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص اینکه امیدوار هستیم این پاداش‌ها را فرجی پرداخت کند نظری ندارم و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد و چگونه عمل می‌کنند. فقط خدا کند قدر این تیم و امتیازاتی را که بچه‌ها کسب کردند را بدانند . این افتخارات کار راحتی نبوده است و باید سال‌ها وزارت ورزش و جامعه کاراته قدر بچه‌های را بدانند.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص آینده کادر فنی تیم ملی کاراته گفت: کادرفنی تیم ملی خودش را در مسابقات جهانی آلمان و اتریش ثابت کرده است اما تصمیم در این خصوص با فدراسیون است که ببیند با چه گزینه‌ای همکاری کند. هر شرایطی را هم فدراسیون برای تیم ملی انتخاب کند ما به عنوان بازیکن می‌پذیریم .

وی ادامه داد: امیدوارم همه چیز مانند امسال خوب و روی برنامه‌ریزی جلو برود. شهرام هروی اولویت اولش تیم ملی کاراته بود و خیلی برای تیم ملی زحمت کشید. او همیشه حامی بچه‌ها بود و همیشه زودتر از همه به تمرین می‌آمد و دیرتر از همه می‌رفت . امیدوارم هر کسی هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد اولویت اولش تیم ملی باشد تا بتوانیم مجددا افتخاراتمان را ادامه بدهیم.

ارسال نظر: