سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان: برای کسب بهترین نتیجه به چین می‌رویم

کدخبر: 926827

سارا فرشتیان در گفتگو با «نسیم» افزود: تجربه برون‌مرزی بازیکنان ما پایین است/ این تیم تنها در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان شرکت می‌کند که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود

تیم ملی اسکیت سرعت بانوان با شش ورزشکار برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 26 شهریورماه به کشور چین می‌رود. سارا فرشتیان در این خصوص به «نسیم» گفت: ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شده است. نهال مقدم‌رحمانی، یکتا محسنی و شبنم عرب در رده سنی جوانان و فرناز کوه‌شکاف، الهام مدیردهقان و سمیه رحیمی در رده سنی بزرگسالان ترکیب تیم اعزامی ایران را به این مسابقات تشکیل می‌دهند.

وی به اردوی پایانی تیم ملی در بابلسر اشاره کرد و افزود: اردوی تیم ملی از 15 تا 23 شهریورماه در بابلسر برگزار می شود و تیم 26 شهریورماه به چین اعزام می‌شود. سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب است و تیم وضعیت خوبی دارد و امیدوارم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

وی ضعف تیم اعزامی را شرکت نکردن در مسابقات برون مرزی دانست و گفت: تیم ملی تجربه برون‌مرزی کافی ندارد و تنها در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان شرکت می‌کند که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود. ضمن آنکه مسابقات سال گذشته قهرمانی جهان را نیز به دلیل صادر نشدن روادید از دست دادیم.

فرشتیان در پایان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا هدف‌مان کسب بهترین نتیجه است. در اردوها کاهش رکورد داشته‌ایم و امیدوارم تیم ملی در این مسابقات نیز موفق عمل کند .

ارسال نظر: