عضو کمیسیون تلفیق مجلس: دیدگاه نمایندگان نسبت به افزایش بودجه ورزش مثبت است

کدخبر: 971025

بت‌کلیا در گفتگو با «نسیم» افزود: اعتقاد دارم با ۲۲ میلیارد تومان بودجه‌ای که برای کمیته در نظر گرفته شده، نمی‌توان کاری برای ورزش کشور انجام داد/ نمایندگان مجلس نقطه نظرات مثبتی برای ورزش دارند

بت‌کلیا در گفتگو با «نسیم» افزود: کمیسیون تلفیق تازه از امروز به کلیات رسیدگی خواهد کرد و هنوز صحبتی در خصوص ردیف‌ها نبوده است و بحث‌ها مطرح بوده و مسئولین دولت آمدند و شرایط خود را مطرح کردند و رئیس مجلس هم حضور داشتند و نقطه نظرارت را بیان کردند. وی در ادامه افزود: امروز و فردا در صبح و بعد از ظهر کلیات به تصویب خواهد رسید و بعد وارد تبصره و موارد خواهیم شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: باید ببینیم کمیسیون فرهنگی چه پیشنهاد و مصوباتی داشته چون تربیت بدنی زیر نظر کمیسیون فرهنگی است. هنوز در این خصوص چیزی نرسیده ولی دیدگاه‌هایی که در کمیسیون مطرح شده و جلساتی که با مسئولین کمیته و وزارت بوده قول‌هایی داده شده تا نمایندگان کمک کنند تا بودجه ورزش را سر و سامان دهند تا در نهایت آنچه به نفع کشور است، رقم بخورد.

وی در پایان افزود: نهایتا شخصا اعتقاد دارم با 22 میلیارد تومان بودجه‌ای که برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده است، نمی‌توان کاری برای ورزش کشور انجام داد. به جرات می گویم که صد درصد نمایندگان مجلس نقطه نظرات مثبتی برای ورزش دارند.

ارسال نظر: