بزرگداشت عباسعلی براتی‌پور در سازمان اوج؛

براتی‌پور: باید از تمام امکانات کشور برای پیشرفت ادبی استفاده کرد

کدخبر: 2016814

عباسعلی براتی‌پور در مراسم بزرگداشت خود گفت: باید تمام امکانات موجود برای اعتلای شاعران جوان و پیشرفت ادبی و شعر مملکت بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، مراسم شب شعر به مناسبت نکوداشت عباسعلی براتی پور، شاعر پیشکسوت کشورمان امروز با حضور یاور همدانی، رضا اسماعیلی، علیرضا قزوه، حجت السلام زائری و حسین قرایی دبیر محفل شب شاعر در سازمان فرهنگی رسانه ای برگزار شدعباس براتی پور شاعر انقلابی نیز در مراسم نکوداشت خود اظهار کرد: هیچگاه از تلاش فروگذار نبودم چه آن زمان که در نیروی هوای ارتش بودم چه در عرصه هنر و شعر که در 26 ستل جلسات حوزه هنری دوستان خوبی یافتم و این دستاورد را در تدریس خود در ارتش نیز به دست آوردم و امیدوارم نزد خداوند متعال مدیون دوستان نباشم.

عباس براتی پور در مراسم بزرگداشت خودش گفت: هیچگاه از تلاش فروگذار نبودم چه آن زمان که در نیروی هوای ارتش بودم چه در عرصه هنر و شعر که در 26 سال جلسات حوزه هنری دوستان خوبی یافتم و این دستاورد را در تدریس خود در ارتش نیز به دست آوردم و امیدوارم نزد خداوند متعال مدیون دوستان نباشم.

وی با اشاره به همکاری اش با آموزش و پرورش از سال 1360 گفت: نتیجه این آموزش به دانش آموزان آن شد که خیلی از آنها دبیر ادبیات شدند و در انجمن قلم نیز شعر شاعران جوان را برای انتشار ارسال می کردیم و از تمام امکانات موجود برای اعتلای شاعران جوان بهره برداری می کردم.

این شاعر انقلابی کشورمان خاطر نشان کرد: باید از تمام امکانات کشور برای پیشرفت ادبی و شعر مملکت کمک گرفت.

در پخش پایانی مراسم، اسکویی نژاد، همسر استاد براتی پور نیز از برگزارکنندگان این مراسم بزرگداشت تشکر کرد و لوح تقدیری تقدیم او شد.

ارسال نظر: