استقبال چشم گیر کتابفروشی‌های قم از "تابستانه کتاب"

کدخبر: 2040958

استان قم تاکنون با ۵۰ کتابفروشی توانست رتبه سوم طرح تابستانه کتاب را در بین ۳۰ استان شرکت کننده در این طرح، از آن خود کند. این در حالی است که تنها ۱۱ کتابفروشی این استان در طرح "عیدانه کتاب" فعال بودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با گذشت دو هفته از آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح«تابستانه کتاب» 412کتابفروشی در این طرح عضو شدند که استان های تهران، اصفهان و قم به ترتیب با 81 ، 52 و 50 کتابفروشی رتبه های اول تا سوم این طرح را بر اساس تعداد کتابفروشی های عضو به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، تعداد کتابفروشی های فعال در این طرح 289 کتابفروشی است که تاکنون217 کتابفروشی در مرکز استان و 72 کتابفروشی در شهرستان در طرح «تابستانه کتاب» شرکت کرده اند.

موسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

در طرح «تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. این طرح در بازه زمانی یک ماهه از 15 تیر تا 15 مرداد در کتابفروشی‌های عضو این طرح اجرا خواهد شد.

ارسال نظر: