یک فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی آزاد شد

کدخبر: 1013038

آسوشیتد پرس نوشت: "قادر عدنان"، ۳۷ ساله، که از یک سال پیش در بازداشت به سر می‌برد و اخیرا به اعتصاب غذای ۵۵ روزه خود پایان داده است، شب گذشته با آمبولانس از زندان رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی فلسطینی منتقل شد

به گزارش «نسیم»، به نقل از آسوشیتد پرس، منبعی رسمی در اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد "قادر عدنان"، 37 ساله، که از یک سال پیش در بازداشت به سر می‌برد شنبه شب با آمبولانس از زندان های رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی فلسطینی منتقل شده است.

عدنان یک سال پیش بر اساس دستور العلمی بازداشت شده بود که امکان بازداشت بدون تفهیم اتهام تا شش ماه را می‌دهد و بصورت نامحدود قابل تمدید است. وضعیت جسمی وی نگرانی‌های بسیار جدی را در سرزمین‌های فلسطینی به وجود آورده بود.

عدنان اواخر ماه ژوئن و در پی توافق وکیلش با مقامات زندان رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود پایان داد و به بیمارستان انتقال یافت.

این فلسطینی اندکی پس از ربوده و کشته شدن3 جوان اسرائیلی بازداشت شد. در پی کشته شدن این 3 نفر صدها فلسطینی در بخش اشغالی کرانه باختری بازداشت شدند. وی در سال 2012 هم در اعتراض به بازداشت خود به اعتصاب غذایی 66 روزه دست زده بود که به آزادی اش منجر شد.

ارسال نظر: