فراخوان جذب پرستار در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران

کدخبر: 1017947

موسسه "کارآفرینان آوا سلامت" وابسته به هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، در فراخوانی شرایط جذب پرستار در بیمارستان‌‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران را اعلام کرد

به گزارش «نسیم»، متن کامل این فراخوان به این شرح است:

موسسه کارآفرینان آوا سلامت (وابسته به هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ) برای تامین نیروی پرستار مورد نیاز بیمارستان های دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی مندرج در این آگهی، تعدادی از افراد واجد شرایط را پس از طی مراحل گزینش به صورت قراردادی استخدام می نماید.

امتیازات استخدام از طریق این آگهی:

1- همترازی حقوق و مزایا بر اساس احکام با کارکنان استخدامی هم سطح در دانشگاه

2- دریافت تسهیلات رفاهی( نقدی و غیرنقدی) مشابه کارکنان استخدامی دانشگاه

3- دریافت مبتنی بر عملکرد (کارانه و اضافه کار ) بر اساس دستورالعمل ابلاغی مطابق با سایر پرستاران دانشگاه

4- پذیرفته شدگان درصورت وجود مجوز استخدامی در دانشگاه و داشتن شرایط احراز، در اولویت استخدام توسط دانشگاهها قرار خواهند گرفت.

شرایط پذیرش متقاضیان :

الف) شرایط عمومی:

1.تدین به یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

2.التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2. داشتن تابعیت ایرانی

3.داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم( ویژه برادران)

4.عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

5.عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

6.داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگرفته می شوند

ب) شرایط اختصاصی:

1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی پرستاری از یکی ازموسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت بهداشت

2.داشتن پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن

تبصره 1: ایثارگران محترم طبق قوانین و مقررات مربوط از مزایای مربوطه بهره مند خواهند شد.

تبصره 2: پرستارانی که در حال حاضر به صورت نیروی شرکتی از طریق شرکتهای مختلف در بیمارستانهای این دانشگاهها در حال ارائه خدمت می باشند، مشمول امتیازات مندرج در این آگهی می شوند و نیازی به شرکت در این فراخوان ندارند.

نحوه ثبت نام :

متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1394/5/14 لغایت 1394/5/24 برای ثبت نام الکترونیکی به آدرس زیر مراجعه نمایند .

متقاضیان می توانند در صورت داشتن سوال با شماره 09333944343. تماس حاصل نمایند.

اعلام نتایج :

با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش ، متقاضیان بر اساس شاخص های مدنظر موسسه اولویت بندی شده و

پس از بررسی های لازم، نتایج نهایی به متقاضیان پذیرفته شده اعلام می گردد.

لینک سایت جهت ثبت نام:

http://vcmdrp.tums.ac.ir/index.php?sid=18&slc_lang=fa

لازم به ذکر است، دکتر حسین مبارکی، مدیر عامل موسسه کارآفرینان آوا سلامت اخیراً در مصاحبه ای با پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری اعلام داشت: از این پس پرستاران مورد نیاز برای ارائه خدمت در واحدهای تابعه دانشگاههای علوم پزشکی کشور تحت عنوان کارمندان قراردادی موسسه کارآفرینان آوا سلامت بر اساس مجوزهای صادره از سوی مبادی ذیربط در وزارت بهداشت، جذب و بکار گرفته می شوند و همان طور که پرستاران نیز شاهد خواهند بود، به هیچ عنوان مسائل گذشته و استثماری که در مورد پرستاران شرکتی وجود داشت در مورد پرستاران کارمند موسسه تکرار نمی شود.

وی افزود: آنها به مرور و حسب هماهنگی با دانشگاهها و تامین اعتبار ازحقوق و مزایای مشابه کارمندان رسمی و پیمانی برخوردار خواهند بود و این کارمندان دیگر قرار نیست شهروند درجه دو در سازمان تلقی شوند و تمام کارمندان تمام وقت موسسه نیز همانند سایرین حق برخورداری از گواهی اشتغال به کار برای ضمانت و دریافت تسهیلات مختلف را دارند و تمام امور اداری آنان مانند کارمندان رسمی از سوی موسسه برای آنها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: الگوی نوبتی در حوزه مدیریت نیروی انسانی کارکنان موسسه اعمال خواهد شد و رفتار سازمانی در موسسه کار آفرینان آوا سلامت هیچ اختلافی با رفتار سازمانی سایر دستگاهها با کارکنان رسمی شان نخواهد داشت.

به گفته دکتر مبارکی، حق و حقوق پرستاران تحت پوشش این موسسه بر اساس قراردادهای منعقده با دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعیین می شود و عین توافق حاصله با هر دانشگاه به کارکنان بکار گرفته شده در واحدهای خدمتی دانشگاه توسط موسسه محاسبه و پرداخت می شود.

دکتر مبارکی افزود: برای این موسسه بیش از هر چیز رعایت کامل منافع کارمندان و دانشگاه ها مهم است و بر خلاف شرکت های پیمانکاری قبلی نیروی انسانی که صرفا نقش انتقال حقوق را بعهده داشته و سود حرف اول را برای آنها می زد، این موسسه، موسسه ای غیر تجاری، وابسته به هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت است و فرد خاصی در آن ذی نفع نیست و هر چه هم که باشد و هر درآمدی هم که باشد ،صرف ارائه خدمات بهتر در سطح کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در تلاش هستیم که حتی المقدور در آینده ای نزدیک با حمایتهای وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور حقوق، مزایا و ... کارکنان موسسه ، همزمان با کارمندان رسمی و پیمانی دانشگاه ها پرداخت شود. همچنین به زودی سایت رسمی و سیستم اتوماسیون موسسه، راه اندازی شده و تمامی کارکنان موسسه در سراسز کشور با آن در ارتباط خواهند بود.

دکتر مبارکی ادامه داد: کارکنان موسسه تابع کامل قوانین کار و تامین اجتماعی هستند و در اموری نظیر مرخصی استحقاقی ، استعلاجی ، زایمان و... عین ضوابط مربوطه برای آنان اعمال می شود و همه ماهه به صورت منظم حق بیمه آنان به سامانه سازمان تامین اجتماعی واریز می شود.

وی افزود: اگر پرستاران بر اساس نیاز و تشخیص واحدهای محل خدمت خود بیش از سقف مقرر در قرارداد، اضافه کاری انجام بدهند، منطقا پرداخت این مازاد اضافه کاری حق مسلم آنان بوده و موسسه خود را مکلف می داند که پیگیری لازم را برای تامین اعتبار از سوی دانشگاهها و پرداخت به عمل آورد.

مبارکی با تأکید بر اجرای کامل قانون ارتقاء بهره وری در خصوص پرستاران کارمند موسسه، گفت: تمامی پرستاران متقاضی استفاده از مزایای قانون فوق مخیرند در این خصوص درخواست خود را به واحدهای محل خدمتی خود ارائه کنند تا از مزایای قانون بهره مند شوند و در مورد دریافت کارانه نیز برابر دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه با آنان رفتار خواهد شد.

مدیرعامل موسسه افزود: با هماهنگی معاونت پرستاری وزارت بهداشت امیدواریم بتوانیم از برترین های پرستاران موسسه نیز در روز پرستار به عنوان پرستاران نمونه در کنار سایر کارکنان پرستاری دانشگاهها تقدیر شود.

ارسال نظر: