نشست خبری سیزدهمین همایش ادبی "سوختگان وصل" برگزار می‌شود

کدخبر: 1021677

نشست خبری این همایش با عنوان "نکوداشت استقامت و ایستادگی شهر دزفول" با حضور سعید حدادیان، دبیر سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل در سازمان اوج برگزار خواهد شد

به گزارش «نسیم»، نشست خبری سیزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» با عنوان «الف دزفول» نکوداشت استقامت و ایستادگی شهر دزفول عصر امروز برگزار می گردد.

در این نشست خبری که با حضور سعید حدادیان دبیر سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل، در سالن اجتماعات سازمان اوج برگزار می گردد ، به تشریح عملکرد همایش پرداخته خواهد شد.

این مراسم {امروز} دوشنبه2/6/94 از ساعت 15 در سالن اجتماعات سازمان هنری رسانه ای اوج به آدرس خیابان طالقانی، روبروی سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر، طبقه ششم برگزار می گردد.

لازم بذکر است؛ این همایش به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در دو بخش شعر و داستان برگزار می گردد. مهلت ارسال آثار 20 مهرماه 1394 و همایش در تاریخ 18 آبان ماه 1394 ساعت 18 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

از کلیه علاقمندان جهت پوشش خبری این نشست دعوت بعمل می آید تا با حضور خود اسباب اثر بخشی هر چه بیشتر این همایش را فراهم سازند.

ارسال نظر: