فروزنده: مسئولین قاطعیت در مقابل دشمن را از امام رهبری معظم یاد بگیرند

کدخبر: 1029780

عضو جمعیت ایثارگران در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت:حرکت آقای ظریف در دیدار با اوباما قابل دفاع نیست/ هرگونه نرمش در رفتار در مقابل استکبار، دشمن را جری می‌کند/ با استکبار باید از موضع بالا صحبت کرد

لطف الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران در گفتگو با «نسیم» با اشاره به فاجعه تلخ "منا" و مواضع اتخاذ شده از سوی مسولین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است که در رآس آن ولی فقیه قرار دارد که به باور همه ما ایشان نایب حضرت ولی عصر(عج) هستند، و چهره‎ای مدیر و شجاع هستند که در بحران‌های مختلف همه را راهنمایی کردند.

وی ادامه داد: ما پیش از این نیز شاهد ایستادگی و قاطعیت حضرت امام در از بین بردن رژیم فساد قبل بودیم و دیدیم که چگونه با درایت انقلاب را پیس بردند، و بعد از ایشان علی رغم تصور دشمنان مقام معظم رهبری با قدرت این نظام را جلو بردند و اکنون ایشان در چشم دشمنان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است که دشمنان را مستأصل کرده است.

فروزنده دیپلماسی انجام شده از سوی مسولین را منفعل خواند و تأکید کرد: دشمن در این مورد پررویی کرد و حاضر به توجه به حق و حقوق مردم نبود و حتی در تحویل جنازه‌ها و همکاری سهل انگاری داشتند که این نشان می‌دهد این اتفاق سهوی نیست.

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه تظر و تأکید رهبری در این مورد برای دشمن و آل سعود کاملأ محکم و جدی بود گفت: آنها به خوبی می‌دانند که پشت سر بیانات رهبری و موضع‌گیری ایشان مبنا و فکر وجود دارد و با کسی تعارف ندارد و همین امر باعث عقب نشینی دشمن شد.

این فعال اصولگرا حرکت رهبری را مایه افتخار جهان اسلام دانست و گفت: این برخورد مقام معظم رهبری باید درس بزرگی برای دولتمردان و مسولین و حتی ما فعالین سیاسی و مردم باشد، که بدانند باید با استکبار از موضع بالا برخورد کرد.

وی تأکید کرد: در تغییر موضع عربستان و آل سعود در خصوص فاجعه منا قطعا وارد شدن با اقتدار مقام معظم رهبری بودو خط آینده نیز باید اینگونه و براساس اصول راهبدی رهبری باشد.

فروزنده با تأکید بر اینکه ما باید دشمن روبروی خود را بشناسیم اظهار داشت: تعامل با دشمن معنا ندارد، البته تعامل سازنده با کشورها و دولت‌هایی که حقوق ما را محترم می‌شمارند و انقلاب اسلامی را به رسمیت بشناسند خوب است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران همچنین گفت: هرگونه نرمش در رفتار از سوی ما منجر می‌شود دشمن جری تر و گستاخ‌تر شود، تنها زمانی استکبار سر تعظیم فرود می‌آورد که ما در نقطه اقتدار باشیم، باید سیاست فعال و درستی را در قبال دشمن اتخاذ کنیم و به دنیا نشان دهیم زیر بار هیچ ذلت و نیرنگی نخواهیم رفت.

فروزنده تأکید کرد: آمریکا باید بداند تا زمانی که توطئه و دشمنی می‌کند ما با آنها تعاملی نخواهیم داشت چرا که این توع تعامل فاقد منطق و معنا است. دولتمردان در داخل نیز توجه داشته باشند که تنها راه موفقیت اتکا به خداوند و نیروی مردمی است.

عضو جمعیت ایثارگران ورود به عرصه مذاکرات هسته‌ای را منوط به اذن رهبری دانست و گفت: ما این اجازه را صرفأ برای انجام مذاکرات هسته‌ای داشته‌ایم و لاغیر...

وی در پایان خاطرنشان کرد : قبل از هر اقدامی ما باید منتظر اعتماد سازی از سوی غرب باشیم، حرکت آقای ظریف در دیدار با اوباما کار خوبی نبود و اصلا قابل دفاع نیست. و اینگونه تعاملات مشکلی را حل نمی‌کند.

ارسال نظر: