"آیا از قوه مقننه و نمایندگان، پایبندی به قانون اساسی انتظار عجیب و بزرگی است؟"

کدخبر: 1031222

در نامه مشترک تشکل‌های دانشجویی استان فارس خطاب به نمایندگان استان آمده است: آیا وقت آن نرسیده است که وکلای ملت دست از سهل‌اندیشی برداشته و اجازه نفوذ دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ندهند؟

به گزارش «نسیم»، متن نامه مشترک تشکل های دانشجویی استان فارس خطاب به نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ما دیدیم که اسلام و کشور ایران چه صدمات بسیار غم انگیزی از مجلس شورای غیر صالح و منحرف از بعد از مشروطه تا عصر رژیم جنایتکار پهلوی و از هر زمان بدتر و خطرناکتر در این رژیم تحمیلی فاسد (پهلوی) خورد چه مصیبتها و خسارتهای جان فرسا از این جنایتکاران بی ارزش و نوکر مآب به کشور و ملت وارد شد.اکنون که با عنایت پروردگار و همت ملت عظیم الشان سرنوشت کشور به دست مردم افتاده و وکلاء از خود مردم و با انتخاب خودشان بدون دخالت دولت و خان های ولایات به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و امید است که با تعهد آنها به اسلام و مصالح کشور جلوگیری از هر انحراف بشود» امام خمینی «ره» دولت یازدهم با رویکرد حل مشکلات و مسائل داخلی از طریق تعامل با جهان غرب به روی کار آمد. و پس از گذشت بیش از دوسال از عمر دولت یازدهم ، تیم دیپلماسی با همکاری همه جانبه دولت به توافقی با ۵+۱ در قالب برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک ) رسید.

برجام به عنوان استراتژی دولت در حل تمام مشکلات کشور ، سند قلع و قمع خط قرمز های مذاکرات و چهارچوب رهبری برای حراست از استقلال و امنیت کشور است. رهبری معظم انقلاب ، رسیدگی دقیق برجام را ، طبق سازو کارهای قانونی ، به مجلس شورای اسلامی سپردند به گمان آنکه مجلس با توجه به پتانسیل عظیم آن ، مسئله را به شکلی مدیریت کند ، تا انقلاب اسلامی بتواند از این پیچ تاریخی گذر نموده و به سلامت پیش برود. در این راستا ، با تشکیل کمیسیون بررسی برجام و تلاش متخصصان و نمایندگان ، نکات و حقایق تلخی برهمگان اثبات شد که پیش از آن منتقدین و کارشناسان دلسوز به آن اشاره کرده بودند.شگفتا که در روز قرائت گزارش رسمی کمیسیون برجام ، بازهم شاهد سیاسی کاری های جناحی برخی از رجال سیاسی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ورود تعجب برانگیز و مداخله ی غیر معقول شخص رئیس مجلس با ارائه طرح دو فوریتی ( اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ) که نسبتی با گزارش کمیسیون برجام نداشت ، سعی بر انحراف مسیر صحیح بررسی موضوع برجام کرد.

و حیرت انگیز تر آنکه ، نمایندگان شهر شیراز چون آقای جعفر قادری ، که تحت لوای انقلاب و با پرچم ولایت مداری از مردم رای اعتماد گرفته است ، این طرح را حمایت کرد و تعجب ما به تاسف تبدیل شد زمانی که ایشان به آن رای مثبت داد.

آیا از نهاد قانون گذاری کشور ( قوه مقننه ) و نمایندگان قانون گذار ، پایبندی به قانون اساسی کشور و سازو کارهای قانونی انتظار عجیب و بزرگی است ؟؟ آیا بازهم شاهد سکوت و انفعال نمایندگان دربرابر قانون شکنی های دولت چون بازدید آمانو از سایت نظامی پاچین که برخلاف صحبت صریح مقام معظم رهبری ( اجازه بازدید از مراکز نظامی را نخواهم داد ) خواهیم بود ؟؟

آیا وقت آن نرسیده است که وکلای ملت دست از سهل اندیشی برداشته و اجازه نفوذ دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ندهند؟

آقایان نماینده، حقوق و امور این ملت رنج دیده که شما را معتمد و امین خود دانسته است را فدای بازی های قدرت و بده بستان های سیاسی خود نکنید و تعهد خود را به مردم و دین خود را نسبت به شهدا ادا کنید که کمترین ادای دین شما، مخالفت با برجام که در تناقض با منافع ملی و انقلاب است، می باشد.

و انتظار ما این است، که دست اندرکاران ( نمایندگان مجلس) با دقت مصالح کشور و ملی را در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملت خواهند داد ، بتوانند با گردن افراشته در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند . «مقام معظم رهبری»

در پایان متذکر میشویم برجام سنجه ی تعهد و بیداری و انصاف نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی است بدانید که آیندگان و تاریخ اعمال شما را به قضاوت خواهند نشست ، بکوشید تا نامتان در زمره روسفیدان باشد.

والعاقبه للمتقین مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه آزادشیراز مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فسا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز حسینیه انقلاب اسلامی

ارسال نظر: