گزارش تصویری:: تمرین صبح امروز تیم ملی پشت درهای بسته

کدخبر: 1036511

بازیکنان تیم‌ ملی فوتبال ایران که خود را آماده دیدار برابر ترکمنستان می‌کنند، صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش دنبال کردند

به گزارش«نسیم» و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده دیدار برابر ترکمنستان می کنند، صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی روش دنبال کردند.

این تمرین از ساعت یازده صبح در زمین چمن کمپ تیمهای ملی آغاز شد و کادر فنی برنامه های خود را برای آماده سازی بازیکنان پیش برد.

15 بازیکن در تمرین امروز حاضر بودندو به غیر از لژیونرهایی که هنوز وظایف باشگاهیشان به پایان نرسیده همه بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

این بازیکنان پیش از شروع تمرین در گروه های 5 نفره با توپ خودشان را آماده کردند. سپس با چند دور دویدن و کارهای کششی بدنهای خود را گرم کردند. در ادامه این بازیکنان در سه دسته پنچ نفری با توپ تمرینات هماهنگی انجام دادند.

بخش بعدی تمرین، گذر بازیکنان از موانع بود.

قسمت بعدی تمرین امروز که در واقع تاکید اصلی سرمربی تیم ملی در تمرین امروز بود، به واکنشهای سریع مدافعان و مهاجمان بر می گشت. این بخش از تمرین بدین شکل بود که بازیکنان به سه دسته چهار نفره تقسیم شدند و هر دسته به صورت عرضی در کنار هم قرار گرفتند. هر دسته وظیفه داشت با توجه به دستورهای ناگهانی کی روش و زمانی که سرمربی تیم ملی نام بازیکن مود نظر خود را صدا می زد، وظایف تدافعی و تهاجمی خود را در زمین با تاکید بر واکنش سریع انجام دهد. عملکرد بازیکنان در این بخش بارها با تشویق سرمربی تیم ملی همراه شد.

سه دروازه بان حاضر در اردو هم که تا قبل از این قسمت در کنار دن گاسپار تمرینات متنوع تخصصی را انجام می دادند، در بخش بعدی تمرین به دوازده بازیکن دیگر اضافه شدند تا بازیکنان بازی درون تیمی را برگزار کنند. کی روش هر زمان لازم می دید بازیکنان را به وسط زمین فرا می خواند و نکات مدنظرش را به بازیکنان گوشزد می کرد.

بازیکنان در بخش پایانی با گرم کردن بدنهای خود به تمرین امروز پایان دادند. در حالی که تمرین بازیکنان به پایان رسیده بود، اعضای کادر فنی به ترتیب به دروازه بانها پنالتی زدند که این بخش هم بر شادابی تمرین امروز اضافه کرد.

هوای نسبتا خوب تهران بر نشاط تمرین امروز افزوده بود.

ارسال نظر: