پرداخت وام کم بهره برای اشتغال و ازدواج جوانان

کدخبر: 2005204

معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و بانک قرض‌الحسنه مهر برای پرداخت وام کم بهره اشتغال، ازدواج و تحصیل جوانان تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه، افزود: جای بسی خرسندی است که این بانک در راستای عمل به تکالیفش و در مسیر ادای دینش حرکت می کند.

وی با بیان این که بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه کارهای تعریف شده خود نظیر فراهم کردن شرایط کسب و کارهای کوچک و رفع نیاز های اولیه مردم گام های اساسی برداشته است، گفت: از دیگر حوزه هایی که می توانیم به آن ورود کنیم بخش جوانان است.

دولتی خاطرنشان کرد: در همین راستا می توانیم به افرادی که آماده ازدواج، تحصیل و ورود به بازار کار هستند، تسهیلات قرض الحسنه با کامزد 4 درصدبرای کمک هزینه تحصیلات دانشگاهی، تهیه جهیزیه و کسب و کارهای کوچک با سقف وام قرض الحسنه ای که بانک مرکزی در نظر گرفته، پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به این نکته که بخش عمده ای از کشورمان را جامعه جوان تشکیل می دهد، گفت: از همین جامعه عظیم کسانی هستند که برای امکانات اولیه زندگی خود به همین مبالغ خُرد نیاز دارند و خوشبختانه در این حوزه بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال است و می توانیم نتایج مثمر ثمری داشته باشیم.

سیامک دولتی با بیان این که بانک قرض الحسنه مهر ایران با 540 شعبه و 2800 نیرو در سطح کشور خدمات خود را ارائه می دهد، افزود: بر اساس قانون تاسیس، این مرکز تنها خدمات قرض الحسنه را ارائه می دهد و حساب های جاری و قرض الحسنه مسیر جذب منابعش است که اعطای وام 4 درصد در راستای همین خدمات خوهد بود.

وی در همین ارتباط خاطرنشان کرد: تا امروز حدود 42 هزار میلیارد ریال جذب منابع داشته ایم و چیزی حدود 38 هزار میلیارد ریال منابع تسهیلاتی است که ارائه داده ایم. همچنین 342 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در هشت ماه نخست سال پرداخت کردیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با این نهاد153 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم و 30 میلیارد ریال نیز تسهیلاتی است که با سازمان بهزیستی تفاهم کرده ایم.

دولتی در ادامه به تفاهم با وزارت ورزش و جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: ما به هر گامی که در راستای حل مشکلات جوانان برداشته شود به عنوان موفقیت و پیروزی نگاه می کنیم و امیدواریم همکاران ما در این بانک بتوانند با توجه ویژه به حوزه جوانان سربلند شوند.

ارسال نظر: