لیگ بسکتبال NBA

ششمین پیروزی خارج از خانه فیلادلفیا با درخشش جلیل اوکفور رقم خورد + عکس

کدخبر: 2005604

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، فیلادلفیا امروز میهمان اورلاندو مجیک بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۷ پایان داد و به ششمین پیروزی خارج از خانه دست پیدا کرد، جلیل اوکفور با کسب ۲۰ امتیاز نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال NBA به شرح زیر است:

ششمین پیروزی فصل فیلادلفیا سونی سیکسرز در خارج از خانه رقم خورد. سیکسرز امروز میهمان اورلاندو مجیک بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۷ پایان دا با کسب 20 امتیاز نقش مهمد. جلیل اوکفور با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. ویکتور اولادیپو از اورلاندو به دلیل درد زانو در این بازی غایب بود. اورلاندو ۸ بازی از ۹ مسابقه اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

واشنگتن ویزاردز میزبان میامی هیت بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۷ رقیب خود را از پیش رو برداشت. جان وال از واشنگتن با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. حسن وایت‌ساید از میامی در کوارتر دوم این مسابقه آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. هیت در این بازی دوین وید، گران دراگیچ و بنو اودریح را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کریس هامفریز، اوتو پورتر و درو گودن از واشنگتن نیز به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور نداشتند.

تورنتو رپتورز با برتری مقابل بوستون سلتیکس، ششمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از تورنتو در این بازی ۳۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان تورنتو در این دیدار ۵۵٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. آیزیاه تامس از بوستون کار خود در این بازی را با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

گلدن استیت واریورز یک پیروزی دیگر با اختلاف امتیاز بالا به دست آورد. این تیم که امروز میهمان شیکاگو بولز بود با نتیجه‌ی ۱۲۵ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کرد. استفن کری با ۲۵ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. درک رز از شیکاگو نیز کار خود را با ۲۹ امتیاز، ۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل پایان داد.

دیترویت پیستونز در شبی که آندره درامند رکورد پرتاب های پنالتی از دست رفته تاریخ لیگ را شکست، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. دیترویت امروز میهمان هیوستن بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۱۴ حریف خود را مغلوب کند. بازیکنان هیوستن با اجرای تاکتیک Hack-A-Shaq رو درامند، این بازیکن را ۳۶ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار دادند که رکورد شخص درامند و همچنین باشگاه دیترویت محسوب می شود. این بازیکن با از دست دادن ۲۳ پرتاب پنالتی، رکورد بیشترین پنالتی های از دست رفته در یک بازی (۲۲ پرتاب) که در اختیار ویلت چمبرلین بود را شکست. درامند در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. ۴ بازیکن دیگر دیترویت نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. جیمز هاردن از هیوستن با کسب ۳۳ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل، اولین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. دوایت هاوارد از هیوستن در این بازی کمتر از ۱ دقیقه در زمین حضور داشت به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مجبور به ترک زمین شد.

بیست و پنجمین پیروزی فصل آتلانتا هاوکس با غلبه بر پرتلند تریل بلیزرس ثبت شد. آتلانتا امروز میهمان پرتلند بود و با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. کنت بیزمور و پاول میلسپ از آتلانتا، هر کدام در این مسابقه ۲۳ امتیاز کسب کردند.

نتایج مسابقات NBA در بیستم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید:

اورلاندو مجیک 87 96 فیلادلفیا سونی سیکسرز
واشنگتن ویزاردز 106 87 میامی هیت
بروکلین نتز 78 91 کلیولند کولیرز
نیویورک نیکس 118 111 یوتا جاز
تورنتو رپتورز 115 109 بوستون سلتیکس
شیکاگو بولز 94 125 گلدن استیت واریورز
هیوستن راکتس 114 123 دیترویت پیستونز
اکلاهما سیتی تاندر 109 95 شارلوت هورنتز
دالاس موریکس 106 94 مینسوتا تیمبرولوز
لس آنجلس لیکرز 93 112 ساکرامنتو کینگز
پرتلند تریل بلیزرس 98 104 آتلانتا هاوکس
ارسال نظر: