حمید نیلی:

برخی حضور نمایشی در رابطه با شهدای غواص در تئاتر فجر را تاب نیاوردند

کدخبر: 2006542

تهیه کننده نمایش «اروند خون» گفت: خوشحالیم که کار شهدای غواص آنقدر بروز و نفوذ بیرونی داشته است که برخی افراد این اتفاق را برنتابند و به فکر جنجال آفرینی بیافتند. این افراد باید در صداقت رفتاری و فکری خود تجدید نظر کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید نیلی، تهیه کننده نمایش «اروند خون» در پی انتشار یک خبر در یک رسانه مبنی بر خارج شدن تماشاگران در زمان اجرای این نمایش گفت: چنین اتفاقی اصلا صحت ندارد و خوشبختانه دو اجرای ما در دومین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بسیار خوب بود و مملو از جمعیت بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد مسائل شخصی خود را به شکلی نامحسوس در یکی از رسانه‌ها با چنین عناوینی مطرح می‌کنند که بسیار غیر اخلاقی است و خوشحالیم که کار شهدای غواص آنقدر بروز و نفوذ بیرونی داشته است که برخی افراد این اتفاق را برنتابند و به فکر جنجال آفرینی بیافتند. این افراد باید در صداقت رفتاری و فکری خود تجدید نظر کنند.

مدیر عامل موسسه هومان هنر افزود: امیدوارم که این افراد بیش از آنکه بخواهند به دنبال حاشیه سازی در جشنواره باشند به فکر بالا بردن کیفیت اثر و کار خود باشند، جشنواره امسال به حق یکی از بهترین سال‌های خود را سپری می‌کند، البته اگر برخی بدخواهان نخواهند گروه‌های فعالی هم چون ما و در کل جشنواره را زیر سوال ببرند. واقعا نمی‌دانم خراب شدن وجهه جشنواره تئاتر فجر چه نفعی برای این افراد دارد.

«اروند خون» که به همت موسسه فرهنگی هنری هومان هنر و نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی کوروش زارعی آفرینش شده است، روایتی از شهدای غواص است که بازیگرانی چون قاسم زارع، ایوب آقاخانی، وحید آقاپور، سروش طاهری، حسین پور کریمی و وفا طرفه در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین دیگر عوامل نمایش عبارتند از: تهیه کننده، حمید نیلی، طراح حرکت، علی براتی، دستیار حرکت، رضا راد، بازیگران حرکات نمایشی، علی براتی، رضا راد، مهرداد آبجار، میلاد محمدزاده، مجید فاطمی، عاصف جاودان فر، محسن لطیفی، یونس حمزه‌لویی و...، طراحان صحنه، سهیل میرسپاسی و حمید زمزم، آهنگساز، بامداد افشار، طراح لباس، مژگان عیوضی، دوخت لباس، حسین پناهی، دستیار کارگردان و برنامه ریز، حسین دیردار، طراح پوستر و برورشور، مهدی رایگانی، مدیر تولید، امیر کلاته، طراح گریم، حسام حیدری و مدیر روابط عمومی، صابر نیلی، تشریفات، امیرحسین بهپورنیا، امور رسانه‌ای، راحله قبادی.

ارسال نظر: