ده‌نمکی در همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

اگر کسی در جبهه فرهنگی مقابل حتی برای گرفتن مجوز به نظام لطف کند او را نابود می‌کنند

کدخبر: 2008464

این کارگردان سینما اظهار داشت: بعضی چهره‌های جبهه فرهنگی مقابل که به سفارش نظام فیلم می‌سازند حتی اگر تا دیروز به آن استاد استاد می گفتند ولی چون یک رگه‌ای دارد که به نظام لطف می‌کند یا سعی داشته به این روش مجوز بگیرد آن فرد را نابود می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما در جمع اعضای همایش "عزت ملی" اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه حقیقتا چشم امید همه به تشکل های دانشجویی است اظهار داشت: باید بتوانید به عنوان چشمان ناظر انقلاب ادای وظیفه کنید.

ده‌نمکی خاطر نشان کرد: ساخت یک فیلم کاری طاقت فرسا است. در جبهه ما کار کم است اما حرف زیاد است. یعنی ما منتقد زیاد داریم و همه بچه حزب الهی ها دست به قلم و اماده نقد کردن هستند اما آن چیزی که کم هست تولید یک اثر است که بتواند با آثار با بیان مقابل انقلاب برابری کند.

وی با بیان اینکه باید جبهه ای کار کنیم گفت: اما جبهه ای عمل کردن در این حوزه سخنرانی نیست؛ متاسفانه در جبهه ما برای دفاع از یک اثر فکر می کنند که باید با سازنده آن مصاحبه کنند یا سخنرانی کند. اینکه تحلیل محتوا کنیم و لایه‌های زیرین فیلم و اثار را باز بکنیم این آن هم پوشانی است.

این کارگردان سینما با بیان اینکه جبهه مقابل هیچ وقت خودزنی نمی‌کند گفت: ما باید عزت خودمان را حفظ کنیم؛ شما میبینید در سال های گذشته فیلم های سخیفی را سفارشی ساخته اند اما ان ها خودشان هیچوقت نقد نمی کنند و از آن طرف بعضی چهره هایشان که به سفارش نظام فیلم میسازند حتی اگر تا دیروز به ان استاد استاد می گفتند ولی چون یک رگه ای دارد که به نظام لطف می کند یا سعی داشته به این روش مجوز بگیرد آن فرد را نابود می کند.

وی افزود: وظیفه شما است که به عنوان جنبش دانشجویی فکر کنید تولید اندیشه کنید و شما وظیفه آسیب شناسی شرایط را دارید نه اینکه تنها نقد کنید.

ده نمکی در پایان با بیان اینکه باید محوربندی کنید و درگیر مسائل روزمره نباشید گفت: خیلی باید حساس تر باشید و اینده را پیش بینی کنید؛ جنبش دانشجویی باید نگاه استراتژیک داشته باشد؛ عزت ملی تنها سیاسی نیست در حوزه های فرهنگ و عدالت هم کار کنید.

ارسال نظر: