باید در تمام حوزه‌ها پیشرفت داشته باشیم

زیدان: تا پایان راه سختی‌های زیادی را تجربه خواهیم کرد

کدخبر: 2009650

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی دشوار تیمش مقابل گرانادا گفت: برای یک بازیکن همه اتفاقات خوب یک شبه رخ نمی‌دهد، همه ما تا پایان راه سختی‌های زیادی را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی دشوار تیمش مقابل گرانادا گفت: به پیروزی تیمم و سه امتیازی که توانستیم ازین بازی بگیریم فکر میکنم. قبول دارم بازی دشواری بود زیره تیم حریف از بازیکنان خوبی بهره می‌برد علاوه بر اینکه ما میهمان این تیم بودیم و این تیم از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد و این امر نیز بر سختی کار ما افزوده بود.

وی در خصوص گل به خودی مودریچ اظهار داشت: برای مودریچ آرزوی بسیار خوشحالم. زیرا او بازیکن موفقی است و می داند در هر پست چطور بازی کند. او شوت‌زن قهاری است و باید از این شوت ها بیشتر بزند. گل او به ما روحیه مضاعفی داد تا با آمادگی کامل جهت بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رم سفر کنیم.

سرمربی رئال در خصوص عملکرد هم وطنش کریم بنزما گفت: از عملکرد تمام بازیکنانم راضی‌ام و به آنها افتخار می‌کنم، چه کریم چه سایر بازیکنان. برای یک بازیکن همه اتفاقات خوب یک شبه رخ نمی‌دهد. همه ما تا پایان راه سختی‌های زیادی را تجربه خواهیم کرد.

زیدان در پایان خاطرنشان کرد: باید در تمامی حوزه‌ها پیشرفت داشته باشیم چه در خط دفاع چه در حمله چون باید گل‌های بیشتری بزنیم. برابر گرانادا موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌دانیم که در این سطح باید از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را انجام دهیم تا در جریان بازی مضطرب نشویم. باید در تمام حوزه‌ها پیشرفت داشته باشیم و می‌‌خواهیم همین کار را هم انجام دهیم.

ارسال نظر: