در گفتگوی با «نسیم آنلاین» عنوان شد؛

گلایه‌های بازیگر پیشکسوت از اوضاع سینما

کدخبر: 2011070

جهانبخش سلطانی گفت: یکی از دلایل کمرنگ شدن حضور بازیگران پیشکسوت به خاطر این است که مضامین فیلم ها، به سمتی رفته‌اند که دیگر بازیگران پیشکسوت نمی‌توانند از لحاظ سنی در آنها ایفای نقش کنند.

جهانبخش سلطانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره کمرنگ شدن حضور بازیگران پیشکسوت در عرصه سینما گفت: یکی از دلایل کمرنگ شدن حضور بازیگران پیشکسوت به خاطر این است که مضامین فیلم ها، هم فیلم ها در عرصه سینما و هم تلویزیون به سمتی رفته اند که دیگر بازیگران پیشکسوت نمی توانند از لحاظ سنی در آنها ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از بازیگران پیشکسوت در آثار دفاع مقدسی و همچنین فیلم هایی با مضامین شریف بازی کرده اند و قطعا به همین خاطر نمی توانند در آثاری که به هر نوع مضامین غیراخلاقی جامعه را به تصویر می کشند و یا به دولت ها هشدار می دهند، بازی کنند.

بازیگر «دل بی قرار» با بیان اینکه نامناسب بودن اوضاع اقتصادی سینما هم یکی دیگر از دلایل عدم حضور بازیگران پیشکسوت در آثار است، اظهار داشت: بازیگران پیشکسوت به خاطر دانش، مطالعات، پژوهش ها و اشرافی که بر ادبیات کشور دارند، قطعا نمی توانند کنار گذاشته شوند؛ چرا که اگر این اتفاق رخ دهد، فرهنگ و ادبیات کشور کنار گذاشته شده است.

سلطانی تصریح کرد: متاسفانه علاوه بر وضعیت نامناسب اقتصادی سینما، باندبازی هم در این حوزه وجود دارد.

ارسال نظر: