فروزنده در گفتگو با «نسیم آنلاین» خبر داد:

همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان سه‌شنبه ۴ اسفند، مدرسه عالی شهید مطهری

کدخبر: 2012654

عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان با بیان اینکه همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان سه‌شنبه چهارم اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود گفت: در این همایش آیت‌الله موحدی کرمانی و حداد عادل سخنرانی خواهند کرد.

لطف‌الله فروزنده عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، اعلام کرد: با توجه به استقبال خوبی که مردم از جریان اصولگرا داشتند ان‌شاء‌الله روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه ساعت 15 تا 18 همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان برگزار می‌شود.

فروزنده خاطر نشان کرد: در این همایش جناب حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی و جناب دکتر حداد عادل سخنرانی خواهند کرد و آقای حاج سعید حدادیان مداح خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش، همایش بزرگی است که با حضور نیروهای انقلاب و مؤمن برگزار خواهند شد گفت: از همه نیروها خواهران و برادران دعوت می‌کنیم در مدرسه عالی شهید مطهری که این همایش در آن برگزار می‌شود حضور یابند.

عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان افزود: خوشبختانه همه اقشار فرهنگیان، زنان، جوانان، دانشجویان، کارگران و اصناف همایش‌های تخصصی خود را برگزار کردند یا در حال برگزاری هست و ان‌شاء‌الله تجمع اصلی و مهم ما در این روز برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: امت حزب الله دعوت ما، حضرت آیت الله موحدی کرمانی و همه دوستانی که در ائتلاف بزرگ اصولگرایان نقش شورا را بر عهده دارند استجابت کنند و ان‌شاء الله همایش بزرگ را برگزار کنیم و چشم دشمنان را کور کنیم.

ارسال نظر: