وعده نوبخت برای حل مشکلات معیشتی پرسنل ناجا

کدخبر: 2016164

سخنگوی دولت گفت: امیدواریم با هماهنگی‌هایی که فرماندهی ناجا و مجموعه دولت در هفته گذشته داشته‌اند نتیجه‌و دستاوردهای تعامل و هماهنگی بتوانند برای نیرو‌ها و پرسنل مجموعه خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی گشایش ایجاد شود و تنگنا‌ها و دغدغه‌های مالی و معیشتی آنا مرتفع و تأمین گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » محمدباقر نوبخت در یازدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: آنچه مربوط به اضافه شغل و ضرورت نابرابری پرداخت بازنشستگان است در ملاحظات دیده شده تا بتوان همه آن‌ها را پرداخت کرد .

وی ادامه داد: سال ۹۵ کشور را در شرایط بهتری پیش می‌بریم و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۵ همه مشکلات و موانع را در تمام موارد کاهش داده و در صورت امکان از بین ببریم .

نوبخت افزود: در سال ۹۵ رخداد مهم موافقت در زمینه برجام اتفاق افتاد و این موضوع تأثیرات بسیاری را در آینده کشور خواهد شد .

وی اذعان داشت: بدون تردید ناجا برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است چرا که کار‌ها و اقدامات ناجا در امنیت و سلامت جامعه بسیار تأثیرگذارد .

سخنگوی دولت افزود: ناجا به صورت عام در همه موارد به خصوص در امنیت انتخابات نقش چشمگیری داشت که از طرف دولت زبان تشکر و قدردانی را به ناجا اعلام می‌کنم و انشاء‌الله بسترهای لازم برای سلامت و امنیت جامعه افزایش یابد .

نوبخت افزود: قطعاً با تصویب بودجه ۹۵ رونق و گشایش‌های فراوانی را در کشور فراهم خواهیم کرد و ما می‌توانیم سال ۹۵ کشور را با شرایط مطلوب و موقعیت بهتری اداره کنیم .

وی خاطرنشان کرد: دولت در زمینه بودجه ۹۵ برای خود اهداف و طرح‌های خاصی را تعریف و پیش‌بینی کرده است که آن را در کشور محقق خواهیم کرد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با توجه به تنگنا‌ها و کمبودهایی که در کشور وجود دارد امیدواریم با هماهنگی‌هایی که فرماندهی ناجا و مجموعه دولت در هفته گذشته داشته‌اند نتیجه‌و دستاوردهای تعامل و هماهنگی بتوانند برای نیرو‌ها و پرسنل مجموعه خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی که در شرایط سخت و دشوار اقلیمی آب و هوا در مناطق و جاده‌های کشور به خدمتگزاری مشغول هستند و گشایش ایجاد شود و تنگنا‌ها و دغدغه‌های مالی و معیشتی آنا مرتفع و تأمین گردد .

نوبخت در پایان گفت‌: در ایران تا کنون ۱۰ برنامه توسعه به اجرا درآمده که ۵ برنامه قبل از پیروزی انقلاب و ۵ برنامه توسعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در آمده است.

ارسال نظر: