حالا می‌توانیم با خیال راحت استراحت کنیم و منتظر قرعه‌کشی بمانیم

زیدان: رونالدو هر زمان به زمین می‌رود به فکر گلزنی است

کدخبر: 2016914

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص رونالدو گفت: هر موقع هم که کریستیانو رونالدو به زمین می‌رود به فکر گلزنی است و او این کار را نیز به خوبی انجام می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی شاگردانش مقابل رم در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بازی سختی بود، ولی در پایان به هدف خود که همان راهیابی به دور بعد و بسته نگه داشتن دروازه‌مان بود، رسیدیم.

وی افزود: در جریان بازی هر اتفاقی می‌توانست رخ دهد، چون ما مقابل تیم خوبی بازی می‌کردیم که بازیکنان سریعی داشت، ولی ما کارمان را به خوبی انجام دادیم.

زیدان در تمجید از بازیکنان تیمش گفت: کاسمیرو عالی بازی کرد و حضور لوکاس واسکز در میدان به عنوان بازیکن جانشین، برای ما مهم بود. از گل خامس هم خوشحالم. او به خوبی تمرین می‌کند و همیشه مهم است که بازیکنی همانند او گلزنی کند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص رونالدو هم اضافه کرد: هر موقع هم که کریستیانو رونالدو به زمین می‌رود به فکر گلزنی است و او این کار را می‌کند. حالا می‌توانیم با خیال راحت استراحت کنیم و منتظر قرعه‌کشی بمانیم. ما نیاز به استراحت داریم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان مسابقات متفاوتی است، ولی ما هنوز بازی‌های زیادی در لالیگای اسپانیا داریم و سعی می‌کنیم تا در آن مسابقات هم کارمان را درست انجام دهیم و برای بازی بعدی و بازی بعدی و دیدار بعدمان در لیگ قهرمانان آماده شویم.

ارسال نظر: