دبیر کمیته موقت سیاست‌گذاری اصولگرایان مجلس دهم مطرح کرد:

همایش اصولگرایان راه‌یافته به مجلس دهم بعد از مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود

کدخبر: 2019366

دبیر کمیته موقت ۷ نفره سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان از برگزاری همایش اصولگرایان راه‌یافته به مجلس دهم بعد از مرحله دوم انتخابات خبر داد و گفت کمیته متبوعش بعد از پایان تعطیلات عید نوروز جلسه خواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: ا حمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیته موقت سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم اعلام کرد کمیته 7 نفره موقت سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان هفته سوم فروردین‌ماه و بعد از پایان تعطیلات عید نوروز جلسه‌ای را به منظور هم‌فکری در زمینه انتخابات مرحله دوم مجلس دهم برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این کمیته تاکنون اقداماتی را با هماهنگی ائتلاف اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم آغاز کرده است، افزود: بعد از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، با حضور همه اصولگرایان راه‌یافته به مجلس آینده و پیش از آغاز به کار مجلس دهم، همایشی که احتمالاً در تهران خواهد بود، را برگزار خواهیم کرد تا درباره موضوعات مختلف مربوط به مجلس آتی با حضور همه نمایندگان منتخب اصولگرای مجلس دهم بحث و تبادل‌نظر کنیم.

دبیر کمیته موقت سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم همچنین تصریح کرد: در ان همایش درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس آینده، کمیسیون‌های تخصصی و سایر موضوعات مرتبط بحث و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی درباره نام فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم نیز گفت: اسامی متعددی برای نام فراکسیون مطرح است مانند «فراکسیون گفتمان انقلاب اسلامی»، «فراکسیون انقلابیون مجلس دهم» و ...، اما درباره نام نهایی فراکسیون بعد از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم و مشخص شدن نمایندگانی که به مجلس آینده راه می‌یابند و در آن همایش مذکور تصمیم‌گیری می‌شود.

امیرآبادی اسامی 7 عضو کمیته موقت سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان را اعلام کرد و گفت: در جلسه‌ای که پیش از عید نوروز در تهران و با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی و نمایندگان اصولگرای راه‌یافته به مجلس دهم در مرحله اول برگزار شد، آقایان حاجی‌بابایی منتخب مردم همدان، بنده منتخب مردم قم، محمدمهدی زاهدی منتخب مردم کرمان، حجت‌الاسلام احمد سالک منتخب مردم اصفهان، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی منتخب مردم مشهد، عبدالرضا مصری منتخب مردم کرمانشاه و سیدحسین نقوی منتخب مردم ورامین به عنوان اعضای «کمیته سیاست‌گذاری فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم» انتخاب شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه داخلی هم که با حضور 7 عضو این کمیته تشکیل شد، بنده به عنوان دبیر این کمیته و آقای نقوی‌حسینی به عنوان سخنگوی کمیته مذکور انتخاب شدیم.

ارسال نظر: