امیر غفارمنش در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

سریال طنز "چارسو" به معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد

کدخبر: 2020663

بازیگر سریال طنز "چارسو" گفت: این سریال طنز در چهار بخش عصر حجری، قجری، اکنون و آینده می‌گذرد.

امیر غفارمنش بازیگر سریال طنز "چارسو" که قرار است به زودی از شبکه سوم سیما نمایش داده شود به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: سریال طنز "چارسو" کاری بسیار جالب و تازه است که به کارگردانی "امین امانی" و تهیه کنندگی "روشان امیری" در 13 قسمت به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: نویسنده این کار هم توسط "کریم خودسیانی" انجام شده است. هم من و هم سایر عوامل با قلم او آشنایی دارند و می‌دانند که او غالبا طنز فاخر می نویسد و طنز او از لودگی به دور است. در حقیقت نگارش طنز او نسبت به سایر نویسندگان کاملا تفاوت دارد.

غفارمنش ادامه داد: سریال طنز "چارسو" از سوژه بسیار جالبی برخوردار است. در حقیقت این سریال پیرامون مسائل اجتماعی بوده و به معضلات اجتماعی جامعه ما می پردازد و آن را بررسی می‌کند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من در این سریال در نقش یک راوی حاضر خواهم شد و این سریال طنز در چهار بخش عصر حجری، عصر قجری، عصر اکنون و عصر آینده می‌گذرد. همچنین در قسمت های مختلف این سریال موضوع های گوناگونی ازقبیل تغدیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم و اوقات فراغت مطرح می‌شود که با نگاهی طنز به آن پرداخته ایم.

گفتنی است که در این مجموعه بازیگرانی همچون نصرالله رادش، امیر غفارمنش، سحر نظام دوست، شهرزاد عبدالمجید، بهراد خرازی، عباس جمشیدی فر، عباس محبوب، سیاوش قاسمی، سوسن پرور، علی برقی و وحید شیخ زاده حضور دارند.

ارسال نظر: