سریال طنز "چارسو" اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش می‌شود

کدخبر: 2020954

کارگردان سریال طنز "چارسو" گفت: لوکیشن این سریال در فضایی بالغ بر دو هزار متر مربع در کنار فرهنگسرای بهمن درنظر گرفته شده است.

امین امانی کارگردان سریال طنز "چارسو" به خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: متن سریال طنز "چارسو" توسط "کریم خودسیانی" نوشته شده است. ولی دلیلی هم که موجب شد تا این متن را انتخاب کرده و آن را بسازم این بود که با طنزی متفاوت از سایر طنزها روبرو بودم.

وی افزود: در راه ساخت این سریال خیلی تلاش کردیم تا این کار به صورت آیتمی درنیاید و لودگی معمول کارهای طنز در این کار دیده نشود. زیرا متاسفانه عموما کارهایی که در این نوع ساخت ها انجام می شود خیلی خوب نمی‌شود.

این کارگردان ادامه داد: در حقیقت به دنبال این بودیم که سریال "چارسو" چه در ساخت چه در پرداخت به صورت یک کار فاخر تهیه و تولید شود. بر این اساس در حوزه های متن، بازیگر، دکور و حتی لباس تمام سعی خود را انجام دادیم تا کار را به بهترین صورت ممکن پیش برود.

امانی خاطرنشان کرد: در سریال "چارسو" شاهد به تصویر کشیدن چهار عصر "بدوی" مربوط به دوره غار نشینی، عصر "قجری" مربوط به زمان قاجار، عصر "نودی" مربوط به زمان حال و عصر "صدوی" که مربوط به 100 سال آینده است هستیم.

وی اضافه کرد: هر قسمت از این سریال طنز دارای یک موضوع است که بعضا شاهد هستیم که به موضوعات روزی هم اشاره می‌شود. نکته جالب اینکه ما در این سریال یک نوع ساختار شکنی هم کرده‌ایم و در برخی از قسمت ها فضای سورئال حاکم است.

این کارگردان یادآور شد: به جای عصر "قجری" می‌توانستیم عصر "پهلوی" را هم انتخاب کنیم. ولی به دلیل اینکه شوخی های بیشتر و بهتری را می توانیم با زمان قاجار انجام دهیم این زمان را انتخاب کردیم. زیرا اتفاق های احمقانه بیشتری در زمان قاجار در کشور رخ داده است.

امانی تصریح کرد: عصر "نودی" هم که در زمان حال و امروز کشور می گذرد و عصر "صدوی" نیز به 100 سال آینده اشاره دارد که ما برای این عصر فضایی شبیه سطح کره ماه را دیده ایم. که این بخش مقداری کروما و بخشی دکور است.

وی پیرامون لوکیشن این سریال نیز افزود: لوکیشن سریال "چارسو" در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع در کنار فرهنگسرای بهمن درنظر گرفته شده است. نکته دیگر اینکه ویژگی دیگر کار این است که سریال "چارسو" به صورت دو دوربینه ضبط شده است.

این کارگردان در پایان گفت: سریال طنز "چارسو" در اردیبهشت ماه از یکی از شبکه های سراسری برای مخاطبان به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر: