سیدیاسر جبرائیلی:

ظریف متن ایمیل‌هایی را که با آن به آمریکایی‌ها فشار می‌آورد، منتشر کند

کدخبر: 2021381

کارشناس مسائل سیاسی نوشت: کاش آقایان ظریف و عراقچی ملت را محرم بدانند و متن ایمیل‌هایی که با آمریکایی‌ها رد و بدل می‌کنند تا به قول خودشان به آنها "فشار بیاورند" تا به تعهداتشان عمل کنند، منتشر کنند تا افکار عمومی بهتر بتواند از واقعیت آنچه در جریان است، ارزیابی داشته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت:

چرا باید متن ایمیل های کری-ظریف منتشر شود؟!

اینکه رسانه های آمریکایی روزی اعلام می کنند واشنگتن می خواهد اجازه استفاده محدود از دلار را به ایران بدهد و روزی دیگر، مقامات رسمی دولت آمریکا چنین امکانی را تکذیب می کنند، یعنی مذاکراتی در پس پرده جریان است و آمریکا با این اخبار، در حال عملیات روانی روی مذاکره کنندگان ایرانی است.

اوباما زمانی به صراحت اعلام کرد برجام پنجره بی سابقه ای گشوده و می تواند از پیشرفت در حوزه های مهم دیگر (غیر هسته ای) با ایران گزارش دهد.

این "حوزه های دیگر"، همان "روح برجام" است و انتشار اخباری چون امکان استفاده از دلار، وعده های نسیه دیگری برای امتیاز گیری های نقد در چارچوب روح برجام است.

کاش آقایان دکتر ظریف و دکتر عراقچی ملت را محرم بدانند و متن ایمیل هایی که با آمریکایی ها رد و بدل می کنند تا به قول خودشان به آنها "فشار بیاورند" تا به تعهداتشان عمل کنند، منتشر کنند و افکار عمومی بهتر بتواند از واقعیت آنچه در جریان است، ارزیابی داشته باشد.

ارسال نظر: